Call of Duty: Black Ops 4 - Modyfikacje Operatora

Specjalne dodatki.

Interesującym urozmaiceniem systemu wyposażenia w Call of Duty: Black Ops 4 są modyfikacje operatora. Są na tyle wyjątkowe, że nawet nie każda broń ma do nich dostęp - a jedynie 14 modeli spośród wszystkich w grze.

Mody tego typu możemy zainstalować po odblokowaniu Dzikiej karty o nazwie Modyfikacja operatora głównej. Niektóre bronie poboczne także dysponują modyfikacjami operatora.

Co ważne, mod operatora zastępuje wszystkie inne dodatki. To oznacza, że nie możemy zamontować w takiej broni nawet celownika, co dla niektórych okaże się pewnie niezbyt odpowiednią opcją - ale w ten sposób twórcy chcieli zbalansować możliwości broni.

Każda modyfikacja operatora wykorzystuje też 2 punkty wyposażenia, a nie 1, jak wszystkie inne elementy ekwipunku. Modyfikacje odblokowujemy dopiero po osiągnięciu maksymalnego poziomu danej broni - dlatego zapoznajcie się z opisami poniżej, by levelować tę broń, której mod najbardziej wam się spodoba.

Modyfikacje operatora głównej

Poniżej wypisujemy wszystkie rodzaje broni głównej, do których możemy zamontować mod operatora. Arsenał podzieliliśmy na odpowiednie kategorie sprzętowe.

bo4poradnikmodop

Karabiny szturmowe:

  • VAPR-XKG - Bagnet. Pozwala wykonać zabójczy cios z doskoku.
  • Maddox RFB - Echo strzałów. Zwiększa szybkostrzelność broni z każdym wystrzelonym pociskiem.

Pistolety maszynowe:

  • GKS - Poczwórna seria. Strzelamy szybkimi seriami po 4 pociski.
  • Spitfire - Dziki ostrzał. Ekstremalna szybkostrzelność.
  • Cordite - Taśma z nabojami. 540 nabojów w magazynku.
  • Saug 9mm - Podwójna broń. Wyposażamy po jednej broni w każdej dłoni.

Karabiny taktyczne:

  • Auger DMR - Podwójny strzał. Każde naciśnięcie spustu to dwa błyskawiczne strzały.
  • ABR 223 - Zamek powtarzalny. Kolejne serie następują coraz szybciej w miarę trzymania spustu.
  • Swordfish - Pięciokrotna seria. 5 strzałów w serii zamiast 3.

RKM-y:

  • Titan - Oprawca. Przygważdża przeciwników, których omijają pociski.
  • Hades - Poprzeczka. Znacznie większa celność przy strzelaniu z biodra.
  • VKM 750 - Ciężka lufa. Większe pociski, którymi łatwiej trafić w cel.

Karabiny snajperskie:

  • Banita - Cylinder powtarzalny. Zmienia każdy strzał w serię 3 pocisków.
  • Koshka - Strelok. Znacznie zwiększa precyzję przy celowaniu przez lunetę.

Najlepszą modyfikacją operatora jest naszym zdaniem Podwójny strzał karabinu Auger DMR. Stajemy się dzięki niej zabójczy na średnich i dalekich dystansach, ale też szybciej radzimy sobie z wrogami z bliska.

Szalenie niebezpieczna jest też modyfikacja Dziki ostrzał PM-u Spitfire. Jakby pistolety maszynowe cierpiały na niską szybkostrzelność...

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami