Assassin's Creed Odyssey - Królowie Sparty

Misja główna (rozdział Tam dom twój, gdzie matka twoja) i zadania dodatkowe: Nękając nękających, Jeden zły Spartanin psuje wszystko.

W poprzedniej misji o nazwie Nie ma jak w domu docierasz z matką do domu, w którym główny bohater się wychował.

Razem z Myrrine podejmuje decyzję o odzyskanie domu. Jednak, aby do tego doszło, rodzina musi przekonać do swoich racji dwóch spartańskich królów.

O ile Pauzaniasz okaże się przychylny całemu przedsięwzięciu, o tyle Archidamos, przez sytuacje z przeszłości, nie będzie tak skory do pomocy.

Aby ułatwić sobie przeprawę z królami warto wykonać zadania poboczne, które pojawią się w dzienniku.

Misje opisane na bieżącej stronie:

  • Nękając nękających (misja poboczna)
  • Jeden zły Spartanin psuje wszystko (misja poboczna)
  • Królowie Sparty

Nękając nękających

Okazuje się, że nie wszyscy Spartanie są honorowi. Część z nich handluje bronią z helotami, którzy z powodu złego traktowania pragną obrócić się przeciw Spartanom. Celem zadania jest zabicie trzech zdrajców.

080

Zacznij od rozmowy z Myrrine (A), która nakreśli całą sytuację. Kolejnym krokiem będzie pozbycie się trójki kryptoi. Pierwszego z nich znajdziesz w pobliżu Myrrine - przebywa na terenie swojej rezydencji. Wystarczy się do niego zakraść i zabić go (1).

W przypadku drugiego buntownika (B), przebywającego na południu będziesz mógł postąpić na dwa sposoby. Możesz zwyczjanie go zabić (2) lub wejść w interakcję z tłumem (3) i rozpocząć bunt. Kiedy heloci zaatakują mówcę możesz do nich dołączyć, aby pozbyć się wroga.

Ostatni cel przebywa w forcie na północnym wschodzie (C). Wejdź na mury i poczekaj, aż wokół celu nie będzie strażników, po czym szybko się z nim uporaj i opuść teren twierdzy.

Jeden zły Spartanin psuje wszystko

Jest to jedno z dwóch zadań dodatkowych, które możesz wykonać w celu polepszenia relacji z Królami Sparty. Celem jest dotarcie do kamieniołomu Gorani (A) i zabicie lokalnego zdrajcy oraz zniszczenie pięciu stojaków z bronią.

081

Zdrajcę o imieniu Ibykos, najlepiej zlokalizować przy pomocy Ikarosa. Następnie zaczaj się na niego i zaatakuj z zaskoczenia (1) w dogodnym momencie. Jeśli chodzi o stojaki z bronią (2) to są rozlokowane w różnych częściach kamieniołomu.

Możesz próbować się do nich zakradać, walczyć z przeciwnikami lub biegać od jednego do drugiego, szybko niszczyć, a potem uciec przed wartownikami goniącymi bohatera.

Królowie Sparty

Czas na kontynuowanie wątku głównego. Jest to dość krótkie zadanie, w którym spotkasz się z królami Sparty. Zanim do tego dojdzie spotkaj się z Brazydasem (A).

082

Po chwili razem z matką staniecie przed obliczami dwóch króli: Archidamosa (1) i Pauzaniasza (2). Rozpocznie się rozmowa, podczas której możesz wybierać różne opcje dialogowe.

Możesz być nastawiony kompromisowo lub wojowniczo, ale nie zmieni to faktu, że cały dialog zakończy się zleceniem przez królów misji dla bohatera. Aby kontynuować kampanię fabularną trzeba będzie je wcześniej ukończyć.