Assassin's Creed Odyssey - Attyka: misje poboczne cz. 2

Zadania dodatkowe: Wyznaczony jeździec, Twardy jak kamień, Przez granicę, I żyli długo i szczęśliwie?

Attyka jest jednym z głównych regionów starożytnej Grecji, którego centrum stanowią Ateny. Na poprzedniej odsłonie poradnika (Attyka: misje poboczne) opisaliśmy pierwszy zestaw zadań dodatkowych do wykonania.

Poniżej przedstawiamy kolejne misje poboczne, które można wykonać podczas przebywania w regionie. Niemal wszystkie są związane z postacią Alcybiadesa i ich odblokowanie może wymagać wcześniejszych odwiedzin w innym regionie Gracji, a konkretnie w Koryncji.

Oto lista zadań dodatkowych opisanych na bieżącej stronie:

  • Wyznaczony jeździec
  • Twardy jak kamień
  • Przez granicę
  • I żyli długo i szczęśliwie?

Wyznaczony jeździec

Jest to kolejne zadanie dodatkowe, zlecane przez Alcybiadesa. Staje się dostępne po ukończeniu misji pobocznej o nazwie Zachować ostrożność, które można wypełnić w Koryntii.

d049

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Tym razem nasz znajomy będzie czekał w pobliżu portu w Pireusie (A). Na miejscu okaże się, że brał udział w kolejnej imprezie, ale ma problem ze swoim znajomym (1), który z przepicia nie może nawet wstać.

Alcybiades poprosi bohatera, aby ten dostarczył go do domu. Weź mężczyznę na plecy i zacznij kierować się na północ, w stronę jego domu (B). Po dotarciu na miejsce połóż mężczyznę przed drzwiami.

Po chwili zostaniecie zaatakowani przez bandytów. Rozpraw się z nimi, po czym wróć do Alcybiadesa.

Twardy jak kamień

To zadanie stanie się dostępne po wykonaniu poprzedniego o nazwie Wyznaczony jeździec. Ponownie udaj się do Alcybiadesa (A), który tym razem będzie czekał w mieście.

d050

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Znajomy poprosi o zdobycie pewnego przedmiotu z pobliskiej willi. Udaj się na miejsce i wdrap się na dach. Z tego miejsca będziesz widział skrzynię (1), do której należy się wkraść.

Jeśli chcesz wykonać szybko i bez ofiar, to zeskocz z dachu na dół, szybko obrabuj skrzynię, zgub pościg i wróć do Alcybiadesa.

Przez granicę

Jest to kolejna misja poboczna zlecana przez Alcybiadesa. Tym razem należy udać się do portu (A). Zostaniesz poproszony o eskortowanie znajomego zleceniodawcy.

d051

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po zakończeniu rozmowy wyrusz za znajomym. Po chwili dotrzecie do koni. Wejdź na jednego z nich i zacznij razem z eskortowanym jechać na północ. Po drodze zostaniecie napadnięci przez grupę bandytów (1), z którymi się rozpraw.

Następnie kontynuujcie jazdę traktem, aż dotrzecie do świątyni na północy (B). Na miejscu okaże się, że eskortowany jest w rzeczywistości kobietą. W tym momencie zadanie się zakończy.

I żyli długo i szczęśliwie?

Jest to kolejne zadanie zlecane przez Alcybiadesa. Tym razem spotkasz go w pobliżu świątyni (A), do której w misji Przez granicę, dostarczyłeś kobietę.

d052

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Teraz Alcybiades poprosi bohatera o odwiedzenie Ołtarzy Miłości (B) i zdobycie trzech przedmiotów związanych z zaślubinami. Chodzi o:

  • Kwiaty (1) - są przy ścianie wewnątrz budynku.
  • Obrączkę (2) - znajdziesz ją w narożniku na centralnym placu budynku.
  • Jedzenie (3) - jest na prawo od budynku.

Po zdobyciu wszystkich przedmiotów udaj się do narzeczonej (4) Alcybiadesa, która szczerze opowie o swoim związku. Po zakończeniu dialogu udaj się do Alcybiadesa i poinformuj o zakończeniu zadania. Możesz mu powiedzieć o prawdziwych intencjach jego narzeczonej, ale nic to nie zmieni.