Call of Duty: Black Ops 4 - Blackout: miejsca z zombie

Jak zdobyć specjalne przedmioty.

Blackout w Call of Duty: Black Ops 4 to tryb battle royale. Zabawa polega więc na rywalizacji PvP z innymi graczami - solo lub z podziałem na grupy, wedle uznania.

Twórcy przygotowali jednak element, który wyróżnia tryb na tle PUBG czy Fortnite. W Blackout na mapie znajdziemy też bowiem zombie, a w lokacjach z umarlakami pojawiają się przedmioty i bronie z trybu Zombie.

To właśnie w tych miejscach znajdziemy potężny karabin Zweihänder czy też bombę w kształcie małpki z talerzami (która wybucha, gdy zbliży się do niej wróg).

Obszary z zombie oferują więc szansę na potężniejszy ekwipunek. Haczyk jest taki, że musimy marnować amunicję (i często zdrowie) na walkę z żywymi trupami.

Obszary z zombie

Na wstępie przedstawiamy mapę, na której zaznaczyliśmy wszystkie startowe miejsca z zombie w trybie Blackout

blackoutMAPAzombie

Na początku każdego meczu zawsze aktywne jest 5 obszarów, w których znajdziemy nieumarłych oraz specjalne przedmioty. Te miejsca to budynek przy skrzyżowaniu po prawej stronie od drogi na wyspę (1), latarnia morska (2), budynek nad rzeką przy moście do Turbiny (3), Wariatkowo (4) i cmentarz na południe od Wariatkowa (5).

Lądowanie w tych obszarach ma swoje oczywiste plusy - znajdziemy tam dobre wyposażenie. Musimy jednak uważać na zombie. Podczas walki z potworami, należy celować w głowy. Trzeba też pamiętać, że inni gracze mogą usłyszeć, jak strzelamy do trupów - więc jednocześnie należy rozglądać się za rywalami, którzy też zechcą w takich miejscach poszukać gadżetów i broni.

Dlatego też, ze wszystkich tych miejsc, najlepszym wydaje się Wariatkowo (Asylum). Główny powód jest jeden - to największy budynek ze wszystkich, w których walczymy z zombie. Siłą rzeczy, nieco łatwiej więc tu manewrować i nie dać się przytłoczyć do muru.

Warto też zaznaczyć, że miejsca z zombie są oznaczane niebieskimi słupami światła, które widać bez przerwy. Znikają dopiero wtedy, gdy jakiś gracz otworzy specjalną skrzynię z przedmiotami - takich skrzyń pilnuje duża grupa zombie.

Niebieskie słupy dostrzeżemy już z daleka:

blackoutzombiepunkt

Jeżeli słup z jednego z tych miejsc zniknie, to pojawi się w innym obszarze. Warto więc obserwować okolicę, by nie przegapić ewentualnych dodatkowych miejsc z zombie.

Kolejny producent odchodzi z Blizzarda

Zajmował się Overwatch 2.

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.