Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 76 na Xbox One X w materiale od Digital Foundry

Analiza graficzna.

Digital Foundry opublikowało materiał, w którym dziennikarze poddali analizie wczesną wersję nastawionego na sieciową rozgrywkę Fallout 76 w wydaniu Xbox One X i wykorzystany w grze silnik Creation Engine.

Na mocniejszym modelu konsoli Microsoftu produkcja działa w 30 klatkach na sekundę, ale często dochodzi do znacznych spadków płynności. Ponadto cienie obiektów położonych w dalszej odległości renderowane są w zaledwie 15 FPS.

Zastosowane przez deweloperów tekstury są w niskiej rozdzielczości. Sam tytuł docelowo generuje obraz w natywnym 4K, aczkolwiek w niektórych momentach notowane jest obniżenie do 2880x2160.

Zobacz na YouTube

Zobacz też: Fallout 76 to przyjemny kompromis

Do premiery finalnej wersji gry pozostał niespełna miesiąc, więc niewykluczone, że twórcy zdołają doszlifować warstwę techniczną projektu - Bethesda w rozmowie z Digital Foundry obiecała, że poprawi płynność i usunie błędy.

Fallout 76 ukaże się 14 listopada. Wcześniej odbędą się testy produkcji - 23 października rozpoczną się na Xbox One, a 30 października na PC i PS4.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 76

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze