Assassin's Creed Odyssey - Port bezprawia, Za tą łodzią

Misje główne (rozdział Kraj bezprawia): magazyn Kramarza, towary, Brazydas, Erinna, Kleio.

Aby odblokować misje główne rozgrywające się w Koryntii, należy wcześniej ukończyć zadanie główne o nazwie Sympozjon Peryklesa.

Sama Koryntia, to niemal zupełne przeciwieństwo Aten. W kolebce demokracji na ulicach panuje ład i porządek, natomiast w tym regionie pierwsze skrzypce grają różnego rodzaju przestępcy.

Po dotarciu na miejsce weźmiesz udział w kilku zadaniach głównych. Dwa z nich, Znaleźć dziewczynę i Pomóc dziewczynie, zostały opisane na osobnej stronie.

Na bieżącej znajdują się opisy dwóch kolejnych misji, czyli:

  • Port bezprawia
  • Za tą łodzią

Port bezprawia

Aby rozpocząć misję należy najpierw skierować się do portu na północy regionu (A). Znajduje się tu strzeżony magazyn Kramarza.

054

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Możesz rozprawić się z rywalami albo po prostu ich ominąć i zakraść się do środka. Szybko zorientujesz się, że oprócz towarów są tu również przetrzymywani więźniowie (1), których możesz uwolnić.

Następnie zajmij się podpalaniem zapasów (2). W sumie musisz podpalić pięć tego typu zapasów. Cztery z nich są na dole, a piąte na górze magazynu.

055

Kiedy uporasz się ze wszystkimi rozpocznie się scenka przerywnika, w której bohater stanie do walki ze strażnikami. Nie będzie sam, ponieważ wspomoże go Spartanin Brazydas. Po chwili, już sterując główną postacią, trzeba będzie stawić czoła kolejnej grupie (3) rywali.

Po ich zabiciu bohater rozpocznie rozmowę z Brazydasem. Okaże się, że on również pragnie zabić Kramarza, ale w przeciwieństwie do Anthousy, uważa, że należy to uczynić po cichu. Po zakończeniu dialogu zadanie się zakończy.

Za tą łodzią

W celu rozpoczęcia tego zadania skieruj się do kobiety o imieniu Erinna (A) i rozpocznij z nią rozmowę. Okaże się, że martwi się o swoją przyjaciółkę Kleio, która prawdopodobnie została porwana.

056

Możesz też otworzyć obrazek z mapą w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Wyrusz za Erinną w stronę portu. Po dotarciu na miejsce wsiądź na swój statek i zacznij gonić ten (1), na którym jest Kleio. Rozpraw się z nim, ale nie niszcz go, tylko przeprowadź abordaż (jeśli okręt pójdzie na dno, to Kleio zginie).

W jego trakcie bohater natknie się na poszukiwaną kobietę. Okaże się, że nikt jej nie porwał, tylko sama postanowiła uciec. Możesz teraz zdecydować czy pozwolisz jej na ten krok czy też zaciągniesz z powrotem do Erinny.

W pierwszym przypadku w dzienniku pojawi się zadanie dodatkowe o nazwie Służba eskortowa, polegające na dostarczeniu Kleio na Mykonos. Bez względu na podjętą decyzję powróć do Erinny, aby zakończyć zadanie.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami