Fallout 76 to pierwsza odsłona serii, która oferuje doświadczenie typu multiplayer. Bethesda przekonuje jednak, że twórcy zaprojektowali niecodzienne połączenie produkcji dla samotnych wilków i zabawy kooperacyjnej.

Podczas rozmowy z dziennikarzami Engadget, Emil Pagliarulo - szef działu projektowego - powiedział, że zadania i scenariusz zaprojektowano tak, by pasowały do specyficznego stylu rozgrywki, która według dewelopera jest „solo, ale wspólna”.

- Każdy gracz otrzymuje swoje własne historie i misje. Każdy na własną rękę czyni postępy w głównej linii fabularnej, wyruszając w podróż, by zabezpieczyć wyrzutnię rakietową. Jednak kiedy dołączamy do drużyny, celem jest pomaganie sobie nawzajem - tłumaczy Pagliarulo.

Deweloper przekonuje, że jeżeli razem ze znajomymi zaczniemy grę w tym samym momencie, prawdopodobnie doświadczymy wydarzeń fabularnych w tym samym czasie. Zaprojektowano jednak również i takie zadania, które trudno zaliczyć w pojedynkę.

- Zachęcamy do stworzenia grupy, ale nie wymagamy tego. Poza tym, nawet, jeśli przechodzisz grę w pojedynkę, obecność innych użytkowników w świecie gry zawsze gwarantuje ci, że możesz otrzymać pomoc - dodaje Pagliarulo.

Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada. Wcześniej odbędą się testy gry - 23 października rozpoczną się na Xbox One, a 30 października na PC i PlayStation 4.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Fallout 76 - Recenzja

Postapokalipsa drużynowa.

Fallout 76 - Włamanie do Bunkra

Jak wyłączyć lasery.

Fallout 76 - Jeden z Nas

Enklawa i roboty.

Fortnite drugim najpopularniejszym hasłem w serwisie Pornhub w 2018 roku

Żeński Bowser z Mario najczęściej szukaną postacią z gier.

Sprzedaż Detroit: Become Human przekroczyła 2 miliony egzemplarzy

Najlepszy wynik w historii studia Quantic Dream.