Assassin's Creed Odyssey - jak używać pochodni

Jak wyjąć pochodnię i do czego służy.

Pochodnia jest jednym z ciekawszych przedmiotów dostępnych podczas gry.

Chociaż na pierwszy rzut oka na to nie wygląda, to posiada szereg przydatnych zastosowań związanych nie tylko z eksploracją, ale również walką czy podpalaniem niektórych rzeczy.

W jednej z pierwszych misji, podczas których będziesz zwiedzał jaskinię, gra poinformuje o możliwości korzystania z pochodni. Aby jej użyć wystarczy wcisnąć strzałkę w prawo.

Uwaga - ilość pochodni w ekwipunku bohatera jest nieograniczona. Jeśli bohater ją wyrzuci lub straci, na przykład podczas walki, to wystarczy wybrać ją ponownie, a w ręku postaci pojawi się kolejna.

wy006

W ten sposób bohater zamieni broń na pochodnię. Oprócz rozświetlania zaciemnionych lokacji, pochodnia przydaje się także w innych sytuacjach. Chodzi między innymi o możliwość podpalania przedmiotów (zwłaszcza wrogich składów wojskowych), a także niektórych budynków (np. silosów), co przyczynia się do zmniejszania siły wrogów w danym regionie.

Ponadto możesz korzystać z pochodni, jak z broni. Wprawdzie nie zadaje zbyt dużych obrażeń, ale możesz nią podpalać przeciwników oraz niektóre elementy otoczenia, takie jak łatwopalne ciecze.

Umożliwia to stworzenie przewagi na polu bitwy - wystarczy bowiem zaatakować rywala w taki sposób, aby trafił w płomienie i stanął w ogniu. Należy jednak uważać, aby samemu się nie podpalić.