Assassin's Creed Odyssey - jak usuwać legendarne przedmioty

Czy można coś z zrobić ze złotym ekwipunkiem?

Legendarne przedmioty stanowią najcenniejszą zdobycz - zawsze są to elementy o najwyższej jakości, zapewniające sporo bonusów.

Praktycznie wszystkie legendarne przedmioty oferują dodatkowe profity. Przykładowo w przypadku broni mogą to być dodatkowe obrażenia zadawane od ognia lub wydłużenie czasu działania jakiegoś efektu (np. trucizny, jeśli zatruliśmy broń).

Podobnie jest w przypadku pancerzy, które także zapewniają dodatkowe bonusy i to nie tylko w obronie, ale też przy działaniach ofensywnych (mogą na przykład zwiększać siłę ataku podczas skrytobójstwa).

Warto zaznaczyć, że legendarne przedmioty występują w tak zwanych zestawach. Im więcej części danego zestawu mamy na sobie, tym większe korzyści będziemy z niego czerpać.

Przy opisie każdego legendarnego przedmiotu znajduje się liczba elementów, z których składa się zestaw oraz ile ich posiadamy.

wy009

W przeciwieństwie do innych rodzajów przedmiotów, które możesz zdemontować i pozyskać surowce lub sprzedać u handlarza, przedmiotów legendarnych nie można w żaden sposób spieniężyć ani zdemontować. Są przypisane do ekwipunku na stałe.

W ekwipunku możesz nosić kilka setek przedmiotów, więc nawet jeśli będziesz zbierał tylko legendarne, to i tak raczej go nie zapełnisz w stu procentach.