Assassin's Creed Odyssey - jak ulepszać Włócznię Leonidasa

Poznaj sposoby rozwijania tego cennego przedmiotu.

Włócznia Leonidasa to przedmiot fabularny towarzyszący bohaterowi od samego początku rozgrywki. To dzięki niej można odblokowywać nowe zdolności oraz rozwijać te, które już posiadamy.

Nie jest to jednak typowa broń, którą możemy walczyć, a przedmiot zapewniający dodatkowe bonusy.

Po raz pierwszy włócznię rozwiniemy w trakcie misji fabularnej o nazwie Przebudzone wspomnienia, po dotarciu do kuźni na wyspie Andros. Zdobędziemy przy tym informacje, w jaki sposób można rozwijać ją dalej.

Aby to uczynić należy odszukiwać Czcicieli Kosmosa, z którymi po raz pierwszy spotkasz się w trakcie zadania Legowisko węża i ich zabijać.

wy010

W ten sposób będziemy zdobywać fragmenty umożliwiające rozwijanie włóczni. Po zebraniu ich odpowiedniej ilości wystarczy wrócić do kuźnia na Andros i skorzystać ze specjalnej formy.

Kolejne poziomy Włóczni Leonidasa, których do odblokowania jest w sumie 6, zapewniają między innymi: możliwość ulepszania posiadanych zdolności, dodatkowe paski adrenaliny czy dodatkowe koło na nowe zdolności.