Mody są istotnym elementem gier Bethesdy. Okazuje się, że obsługa tworzonych przez graczy modyfikacji pojawi się również w sieciowym Fallout 76, ale najwcześniej w listopadzie 2019 roku.

W rozmowie z serwisem GameSpot wiceprezes wydawcy do spraw marketingowych - Pete Hines - wyjaśnił, że implementacja fanowskich projektów wymaga wiele pracy. Dlatego deweloperzy nie zdążą z przygotowaniem systemu na premierę bazowej wersji.

Przedstawiciel Bethesdy zaznaczył także, że z modów użytkownicy skorzystają wyłącznie na prywatnych serwerach. Powodem jest oczywiście fakt, że modyfikacje zmieniające mechanizmy rozgrywki mogłyby negatywnie wpłynąć na zmagania toczone w ramach publicznych sesji.

Zobacz też: Fallout 76 to przyjemny kompromis

Akcję produkcji osadzono na terenie postapokaliptycznej Wirginii Zachodniej. Wcielimy się w mieszkańca Krypty 76 i wraz z innymi graczami zajmiemy się eksploracją radioaktywnych pustkowi, choć nie zabraknie opcji zabawy w pojedynkę.

Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada. Wcześniej jednak odbędą się testy gry - 23 października rozpoczną się na Xbox One, a 30 października na PC i PS4.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Fallout 76 - Recenzja

Postapokalipsa drużynowa.

Fallout 76 - Włamanie do Bunkra

Jak wyłączyć lasery.

Fallout 76 - Jeden z Nas

Enklawa i roboty.

Fortnite drugim najpopularniejszym hasłem w serwisie Pornhub w 2018 roku

Żeński Bowser z Mario najczęściej szukaną postacią z gier.

Sprzedaż Detroit: Become Human przekroczyła 2 miliony egzemplarzy

Najlepszy wynik w historii studia Quantic Dream.