Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Scenariusz Metro Exodus jest dłuższy niż poprzednie części razem wzięte

Przekonuje deweloper.

Tworząc Metro Exodus, deweloperzy stawiają na większą skalę - otrzymamy chociażby bardziej rozległe, półotwarte lokacje. Z obranym przez twórców kierunkiem wiąże się też długość scenariusza, o której opowiedział producent wykonawczy.

- Tym razem scenariusz gry jest dłuższy niż Metro 2033, Metro Last Light i wszystkie wydane DLC razem wzięte - przekonuje Jon Bloch w rozmowie z GameCentral.

Długość scenariusza nie równa się oczywiście długości samej przygody, jednak niewykluczone, że w Exodus spędzimy więcej czasu niż przy poprzednikach.

Zobacz na YouTube

Deweloper wspomniał też o wolności, jaką zapewniono w najnowszej odsłonie postapokaliptycznego cyklu. Podobnie jak w 2033 i Last Light, możemy eliminować wrogów po cichu lub wdać się w otwartą strzelaninę. Twórcy starają się jednak przekonać do pierwszego rodzaju podejścia.

- Gra zdecydowanie zachęca do ostrożnego i cichego rozwiązywania problemów, ale reaguje też na sposób rozgrywki. Chcemy, aby gracz poczuł się jak Artyom i wpływał na jego osobowość podejmowanymi działaniami i decyzjami - mówi Jon Bloch.

Metro Exodus zadebiutuje 22 lutego na PC, PlayStation 4 i Xbox One. „Gra zrywa kajdany liniowości, oferując większą swobodę eksploracji” - napisaliśmy w naszych wrażeniach z rozgrywki.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metro: Exodus

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze