Scenariusz Metro Exodus jest dłuższy niż poprzednie części razem wzięte

Przekonuje deweloper.

Tworząc Metro Exodus, deweloperzy stawiają na większą skalę - otrzymamy chociażby bardziej rozległe, półotwarte lokacje. Z obranym przez twórców kierunkiem wiąże się też długość scenariusza, o której opowiedział producent wykonawczy.

- Tym razem scenariusz gry jest dłuższy niż Metro 2033, Metro Last Light i wszystkie wydane DLC razem wzięte - przekonuje Jon Bloch w rozmowie z GameCentral.

Długość scenariusza nie równa się oczywiście długości samej przygody, jednak niewykluczone, że w Exodus spędzimy więcej czasu niż przy poprzednikach.

Deweloper wspomniał też o wolności, jaką zapewniono w najnowszej odsłonie postapokaliptycznego cyklu. Podobnie jak w 2033 i Last Light, możemy eliminować wrogów po cichu lub wdać się w otwartą strzelaninę. Twórcy starają się jednak przekonać do pierwszego rodzaju podejścia.

- Gra zdecydowanie zachęca do ostrożnego i cichego rozwiązywania problemów, ale reaguje też na sposób rozgrywki. Chcemy, aby gracz poczuł się jak Artyom i wpływał na jego osobowość podejmowanymi działaniami i decyzjami - mówi Jon Bloch.

Metro Exodus zadebiutuje 22 lutego na PC, PlayStation 4 i Xbox One. „Gra zrywa kajdany liniowości, oferując większą swobodę eksploracji” - napisaliśmy w naszych wrażeniach z rozgrywki.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami