Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 to nie gra o zombie - przekonują twórcy

Najważniejsi są ludzie.

Główny projektant Dying Light 2 - Tymon Smektała - ujawnił, że choć w powstającej produkcji pojawią się żywe trupy, stwory odegrają znacznie mniejszą rolę niż w pierwszej odsłonie cyklu.

- To nie gra o zombie. Wymyśliliśmy, że dzień jest dla żyjących, a noc dla zainfekowanych. W świetle dnia zauważymy więc, że spotkania z bestiami nie są tak częste jak w poprzedniej części. Zazwyczaj chowają się w budynkach i innych ciemnych miejscach - tłumaczy w rozmowie z AusGamers.

- Pozwoliło nam to stworzyć część miasta, w której gracze muszą mierzyć się z ludźmi. Trzeba znaleźć na nich sposób, zobaczyć, jak zachowują się w podobnej sytuacji, która jest ekstremalna: w końcu przepadła technologia i cywilizacja… - dodaje Smektała.

Cover image for YouTube videoDying Light 2 - E3 2018 Announcement Trailer

Deweloper po raz kolejny podkreślił też wagę wyborów, przed którymi staniemy podczas rozgrywki. Podejmowane decyzje wpłyną nie tylko na przebieg przedstawianej fabuły, ale również otaczający świat.

Data premiery Dying Light 2 nie jest znana. Gra powstaje z myślą o PC, PS4 i Xbox One. Za scenariusz produkcji odpowiada Chris Avellone, współtwórca między innymi Fallout 2 i Fallout: New Vegas.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dying Light 2 Stay Human

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze