Świat Red Dead Redemption 2 będzie rozległy, ale szczegółowy - przekonuje deweloper

Najważniejsza spójność.

Aaron Garbut, szef działu artystycznego w Rockstar North, opowiedział w wywiadzie dla Hollywood Reporter o świecie Red Dead Redemption 2. Według dewelopera, twórcy dbają, aby gracz nie przemierzał pustych, nieinteresujących przestrzeni.

- Staramy się tworzyć świat zarówno rozległy, jak i szczegółowy - mówi Garbut. - Naszym celem zawsze było projektowanie przestrzeni, które przypominają prawdziwe miejsca, a nie tylko gry. Użyliśmy najnowszej techniki, aby wprowadzić tę ideę w życie w nowy dla nas sposób.

Dzięki licznym wywiadom, a także pokazowi rozgrywki dowiedzieliśmy się, że bohater może płynnie wchodzić w interakcję z przechodniami, a rozmowę lub zadanie może rozpocząć podejście do postaci, nawet bez interakcji.

red2
Konsekwencja i logika świata - czy tym wyróżni się RDR2?

- Tworzymy świat, w którym wszystko jest bardziej spójne, tak, aby akcje bohatera i reakcje otoczenia były logiczne, niezależnie co zrobisz lub gdzie zrobisz.

- Możesz wymienić kilka historii z barmanem, wymigać się z kłopotów podczas rozmowy ze stróżem prawa, porwać pociąg lub okraść czyjeś gospodarstwo, by pomóc gangowi. Płynnie przechodzimy między tymi czynnościami w sposób, który daje radość i pozwala Arthurowi pozostać określoną postacią - dodaje Garbut.

Mapa Red Dead Redemption 2 to najobszerniejszy świat Rockstar do tej pory - większy niż GTA 5. W grze pokierujemy wyłącznie jedną postacią. Premiera na PS4 i Xbox One 26 października.

Reklama

Skocz do komentarzy (16)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (16)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami