Po dość spokojnych misjach Przełom; Rozważania, czas podkręcić solidnie tempo i praktycznie utrzymać je do samego finału gry. Okazuje się, że ciężarówka przewożąca Oddech Diabła została zaatakowana.

Udaj się zatem do dzielnicy Upper East Side, a gdy dotrzesz do żółtego znacznika misji, rozpocznie się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu rozpocznie się pierwsza z walk. To bitwa z więźniami ubranymi w pomarańczowe kombinezony. Pomimo faktu, że wiele z nich nie jest uzbrojona, mogą pochwalić się całkiem niezłą odpornością.

Walcząc z nimi wykorzystuj także przedmioty w najbliższym otoczeniu. Po pokonaniu pierwszej tury przeciwników, podążaj dalej - w pierwszej kolejności likwiduj wrogów wyposażonych w wyrzutnie rakiet oraz karabiny. Kolejne etapy misji to nieustanna walka. W pewnym momencie na placu boju pojawi się radiowóz - zlikwiduj przeciwników, którzy próbują się do niego dostać. Podążaj za żółtymi znacznikami. Gdy na niebie pojawi się helikopter (1) i przyczepisz się do niego siecią, szybko naciskaj kwadrat na padzie.

233

Potem w odpowiednim momencie wciśnij kółko, dzięki czemu dostaniesz się na pokład maszyny. Pojawi się za to Elektro. Uporaj się z grupą więźniów w budynku, po czym otwórz wskazane wrota (2). Pojawi się tam też kolejny boss, będzie tym razem to Rhino. Na razie jednak nie będzie z nim walczył.

Po przedostaniu się do zniszczonego pomieszczenia, za pomocą pajęczej sieci dostań się do drzwi z białym napisem „B6”. Zanim rozpoczniesz pojedynek z kolejną turą więźniów, zaczepi cię także Scorpion. Dopiero wtedy uporaj się z nieprzyjaciółmi, po czym zmierzaj za żółtym znacznikiem misji. Wbiegnij w górę pomarańczowym tunelem, dzięki czemu wydostaniesz się na zewnątrz i rozpoczniesz gonitwę za Elektro. Wykonuj uniki przed wiązkami energii (3) i pędź za uciekającym bossem.

234

Gonitwę utrudni kolejny boss, tym razem będzie to Vulture. Kontynuuj jednak gonitwę za Elektro. Po dotarciu do magazynu z kontenerami będziesz wbiegał po pionowej ścianie. Wykonuj uniki, gdy u góry ekranu zauważysz wyładowania elektryczne (4). Cały czas podążaj także do góry.

Na szczycie do wesołej ekipy bossów dołączy też nie kto inny, jak doktor Otto Octavius. Po zakończonym przerywniku filmowym misja dobiegnie końca. Tym samym również w mieście pojawią się nowe aktywności - posterunki Sable i obozy więźniów. Ich ukończenie gwarantuje zyskanie żetonów baz.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko