Projektant zadań do Cyberpunk 2077: chcemy, aby każdy wybór miał konsekwencje

Nieoczywiste skutki trudnych decyzji.

W rozmowie z dziennikarzem arhn2eu, Philipp Weber - starszy projektant zadań do Cyberpunk 2077 - opowiedział o mechanizmach decyzji. Podobnie jak w serii Wiedźmin, wyniki działań poznamy dopiero po dłuższym czasie.

- Chcemy, aby każdy wybór miał konsekwencje, nawet kilka z nich. Może być tak, że twoje działania w jednym z zadań wpłyną na dwa lub trzy inne zadania, a tamte na kolejne - przekonuje Weber.

- Naszym celem jest wykreowanie realistycznej historii. Nigdy nie powiemy ci, która z decyzji była zła lub dobra. Musisz sam uznać, co jest słuszne. Czasami, jak w życiu, to faktycznie będzie dobry wybór. Ale w innym wypadku sprawy mogą się potoczyć gorzej.

cyb2

W rozmowie deweloper przekonuje, że CD Projekt Red chce stworzyć grę dla dorosłych, w której podczas wyborów trzeba „użyć głowy”. Jak przekonuje Weber, nawet z pozoru słuszne wybory mogą mieć niekorzystne skutki, ale po kilku godzinach nie wczytamy już zapisu gry, decydując się „żyć” dalej z konsekwencjami.

- Nie możesz spodziewać się, co się stanie. Wtedy to byłoby nudne - mówi.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Cyberpunk 2077 zadebiutuje na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Nie poznaliśmy jeszcze daty premiery.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami