Autor systemu RPG, na którym bazuje Cyberpunk 2077 - Mike Pondsmith - ujawnił, że miasto Night City zaprojektował we wczesnej wersji pierwszej odsłony serii strategii SimCity.

Amerykanin w trakcie wystąpienia na targach PAX West oznajmił, że produkcji studia Maxis z 1989 roku użył do przygotowania futurystycznej metropolii. Skorzystał przy tym z nieukończonej edycji, dostępnej na komputerach Apple II.

- Zbudowałem miasto we wczesnej wersji SimCity i celowo je skomplikowałem, aby stało się najtrudniejszym obszarem do przemieszczania. W Night City spotyka się świat Cyberpunka. Żyje własnym życiem - wyjaśnił (dzięki, VG247).

01
Mike Pondsmith oryginalne Night City zaprojektował w SimCity z 1989 roku

Większość elementów oryginalnego projektu metropolii pojawi się w Cyberpunk 2077. Pracujący nad grą deweloperzy ze studia CD Projekt Red wspólnie z Pondsmithem dokonają jednak kilku zmian, by było „piekielnie fajnym miejscem”.

Miasto składa się z sześciu różnych dzielnic, wśród których są zamieszkane przez Azjatów, Latynosów, ubogich i zamożnych. Pomiędzy poszczególnymi dystryktami gracze przemieszczą się swobodnie - pieszo, samochodem lub motocyklem.

Data premiery Cyberpunk 2077 nie jest znana. Gra zmierza na PC, PS4 i Xbox One.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały