W poprzedniej misji, Powrót do szkoły, odwiedziliśmy imprezę halloweenową, na której znaleźć mieliśmy pewną postać. Nie wszystko poszło jednak zgodnie z naszymi założeniami i musimy kombinować dalej.

Do „Oddechu Diabła” kluczem okazuje się doktor Morgan Michaels, dlatego naszym zadaniem jest znalezienie wszelkich informacji, jakie Norman ma na temat jego oraz projektu. W tym celu musimy dostać się do głównego budynku Oscorp Industries, co prowadzi nas do dzielnicy Midtown.

Wieżowiec Oscorp Tower jest jednak ściśle strzeżony, a jeśli dasz się zauważyć, zostanie automatycznie zamknięty, a ty… zginiesz błyskawicznie i będziesz musiał zaczynać od nowa. Po dotarciu do żółtego znacznika misji rozpoczniesz wspinaczkę podzieloną na cztery etapy. Każdy z nich musi zostać zakończony interakcją z modułem bezpieczeństwa (1). Będą one widoczne po wciśnięciu R3, czyli aktywowaniu pajęczego zmysłu.

212

Wraz z aktywacją pierwszego modułu, większość budynku straci oświetlenie. Zainteresuje się tym ochrona w postaci snajperów. Podążaj za żółtymi przewodami, unikając wiązek niebieskiego laseru (2). Ruchy celowników laserowych są jednostajne, więc łatwo je przewidzieć - w razie niepewności, po prostu zatrzymaj się na chwilę i dobierz odpowiedni moment na dalszą wędrówkę.

Po przejściu na kolejną ścianę i wspinaczce w górę dotrzesz wreszcie do kolejnego modułu. Aktywuj go i przygotuj się na wypuszczenie dronów. Wspomniane urządzenia są już mniej przewidywalne od snajperów i dodatkową obejmują większy obszar śledzenia poprzez snopy światła (3).

213

Trudność przemykania między kolejnymi dronami polega głównie na ich większym zasięgu obserwacji. Same w sobie na szczęście są dość wolne, dlatego uniknięcie ich powinno być stosunkowo łatwe, podobnie jak ze snajperami. Ci jednak pozostają wciąż aktywni. Po wyłączeniu kolejnego modułu wokół budynku zacznie krążyć helikopter.

Jest to najtrudniejszy do ominięcia przeciwnik, gdyż zasięg jego światła jest największy. Jest także najtrudniejszy do przewidzenia pod względem ruchów. Cały czas staraj się jednak o podążanie w stronę ostatniego modułu. Po jego złamaniu dostępna będzie kratka nad drzwiami (4).

Podążając do drzwi nie musisz już uważać na obserwujących cię snajperów i drony oraz helikopter. Na drugim końcu szybu wentylacyjnego wskoczysz do pomieszczenia. Teraz wystarczy, że wykonasz interakcję na komputerze przy biurku. Przewiń wszystkie slajdy na temat projektu GR-27, po czym misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaMarvel's Spider-Man - Recenzja

Pająk, jakiego jeszcze nie było.

Spider-Man - Zatrute ulice

Misja główna: na psychodelicznym tropie Scorpiona.

Spider-Man - Podążanie za śladem

Misja główna: walka z bossem: Vulture i Electro.

Spider-Man - …pod rynnę

Misja główna: odpieramy ataki zorganizowane przez Elektro i Rhino.

Spider-Man - Z deszczu…

Misja główna: odpieramy ataki uwolnionych więźniów.