Wyzwania w Fortnite Battle Royale to specjalne zadania, które gracze mogą wypełniać w trakcie rozgrywania meczów. Są dodatkiem do głównych celów rozgrywki, czyli strzelania i próby jak najdłuższego przeżycia podczas rywalizacji.

Najważniejsze są wyzwania tygodniowe.

Wyzwania są różnorodne - od likwidowania konkretnej liczby wrogów, po odnajdywanie sekretnych obiektów. Ich wypełnianie zapewnia punkty doświadczenia (XP) oraz gwiazdki bojowe. Gwiazdki zbieramy po to, by w miarę ich kolekcjonowania odblokowywać kolejne stopnie Karnetu Bojowego - każdy sezon to 100 stopni do odblokowania, a na każdym czekają nowe nagrody.

Wyzwania dnia i wyzwania tygodniowe

Co 24 godziny w Fortnite pojawiają się nowe wyzwania dnia. Są one związane z celami bojowymi, takimi jak zabicie określonej liczby przeciwników. Kiedy wypełnisz je w trakcie trwania danego dnia, to otrzymasz nagrody. Szczegóły na temat ich realizacji znajdziesz w lobby w menu głównym gry, na lewo od postaci.

Wyzwania tygodniowe stanowią z kolei osobną sekcję. Są to zadania wyjątkowe, a 3 z nich (na 7) przeznaczone są jedynie dla osób, które wykupią Karnet Bojowy - dla każdego kolejnego sezonu należy kupić nowy karnet. W każdym tygodniu pojawia się zestaw nowych wyzwań. Można je podzielić na różne kategorie:

Nie musisz kończyć tygodniowych wyzwań w danym tygodniu. Najważniejsze, aby zrealizować je przed ukończeniem danego sezonu. W ten sposób zyskasz określone nagrody.

sezon5
Nowy zestaw przedmiotów do skompletowania za zdobywanie doświadczenia

Wszystkie wyzwania tygodniowe

Poniżej znajduje się lista aktualnych tygodniowych wyzwań w sezonie 5. Od najświeższych, po najstarsze, które można dalej wykonywać przez cały czas trwania sezonu.

Wyzwania 10 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Przeszukaj skrzynie w Słonych Strzechach (5 gwiazdek bojowych)
  • Zadaj 5000 pkt obrażeń przeciwnikom (5 gwiazdek bojowych)
  • Szukaj między krytym mostem, wodospadem i 9. dołkiem (10 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj przeciwnika w Przyjemnym Parku (Etap 1, kolejne etapy to likwidowanie wrogów w innych lokacjach)

Wyzwania 9 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Przeszukaj pięć skrzyń (Etap 1: Przeszukaj skrzynię na Widmowych Wzgórzach, później wyznaczane są kolejne nazwane lokacje) (1 gwiazdka bojowa za skrzynię)
  • Odwiedź różne kamienne głowy (5 gwiazdek bojowych)
  • Wykonaj 5 likwidacji karabinem szturmowym (5 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj 3 wrogów w Pomidorowym Przybytku (3 gwiazdki bojowye)

Wyzwania 8 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Umieść 10 pułapek (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj 7 skrzyń w Płaczącej Puszczy (5 gwiazdek bojowych)
  • Likwidacje (strzelba) (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 7 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Uszkodź budowle przeciwnika za pomocą zdalnie odpalanych ładunków (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj skrzynie w Pagodach Pomyślności (5 gwiazdek bojowych)
  • Kieruj się mapą skarbów z Wypasionej Wyrwy (10 gwiazdek bojowych)
  • Wyeliminuj przeciwników w Golfowym Gniazdku (10 gwiazdek bojowych)

Wyzwania 6 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

  • Przeszukaj skrzynie w Samotnym Schronisku (5 gwiazdek bojowych)
  • Ukończ próby na czas (5 gwiazdek bojowych)
  • Likwidacje (minigun lub LKM) (10 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj 3 wrogów w Wykrzywionych Wieżach (10 gwiazdek bojowych)

Wyzwania 5 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Przeszukaj skrzynie na Rozdrożach Rupieci (5 gwiazdek bojowych)
  • Użyj portali szczelin (5 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj 3 wrogów w jednej grze (10 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 4 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

Wyzwania 3 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

Wymagające karnetu:

Wyzwania 2 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Zadaj 1000 pkt obrażeń z karabinów szturmowych (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj 7 pojemników z amunicją w jednej rundzie (5 gwiazdek bojowych)
  • Zlikwiduj 3 wrogów w Oazie Odpoczynku (5 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Wyzwania 1 tygodnia (nagroda - 5000 XP)

Niewymagające karnetu:

  • Zadaj 500 pkt obrażeń z pistoletów maszynowych (5 gwiazdek bojowych)
  • Przeszukaj lamę (5 gwiazdek bojowych)
  • Trzy razy zlikwiduj wroga przy użyciu granatu, Śmierdzibomby lub Czepiaka (5 gwiazdek bojowych)

Wymagające karnetu:

Kiedy resetują się wyzwania dniowe oraz kiedy pojawiają się wyzwania tygodniowe?

Kolejne wyzwania dzienne, dostępne dla wszystkich użytkowników Fortnite Battle Royale, pojawiają się codziennie o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 0:01
  • Czas środkowoeuropejski: 1:01

Wyzwania tygodniowe, z których część dostępna jest jedynie dla posiadaczy płatnego Karnetu Bojowego dla danego sezonu, pojawiają się w każdy czwartek o następującej godzinie:

  • Czas Brytyjski (BST): 9:00
  • Czas środkowoeuropejski: 10:00

Przypominamy, że w przeciwieństwie do codziennych wyzwań, tygodniowe nie muszą być ukończone w konkretnym tygodniu. Aby je zaliczyć, trzeba je wykonać przed zakończeniem bieżącego sezonu. Sezon 5 kończy się 20 września.