Poprzednie zadanie główne, Nowy początek, polegało na szybkiej pomocy w laboratorium. Pozostajemy w skórze Petera Parkera i wreszcie udajemy się na upragnioną randkę do MJ. Po dotarciu na miejsce odtworzony zostanie przerywnik, po którym sterować będziemy MJ.

To etap skradankowy, w którym nie możemy sobie pozwolić na odkrycie przez przeciwników. Musisz dotrzeć do wskazanego żółtym znacznikiem miejsca. Szkopuł w tym, że nie możesz zrobić tego po najkrótszej drodze - musisz wszystkich okrążyć, nie pozwalając, aby cię zauważono.

Gdy wciśniesz R3 (prawy drążek na padzie), wszyscy przeciwnicy zostaną podświetleni na czerwono. Podświetlone na żółto (1) będą z kolei przedmioty, z którymi możesz wykonać interakcję. Spowoduje to zainteresowanie i odwrócenie uwagi przeciwników. Pamiętaj, że gdy to zrobisz, obserwuj położenie wroga i idź w innym kierunku niż w tym, do którego zmierza.

205

Z początkowej pozycji zakradnij się za regał z prawej strony, zrzuć skrzynkę narzędziową z beczki, a gdy przeciwnik zechce sprawdzić, co się stało, po prostu trzymaj się prawej strony i podążaj w stronę żółtego znacznika. Po dotarciu do niego będą pojawiać się kolejne, wskazując właściwy kierunek wędrówki. Miń przeciwników z prawej i uważaj na kartonowe pudła (2) - ich poruszenie zaalarmuje nieprzyjaciół.

Po chwili zauważysz kolejną skrzynkę narzędziową na beczce. Zrzuć ją, po czym trzymaj się prawej strony i przejdź ostrożnie między kartonowymi pudłami. Obejdź palety z prawej strony i poczekaj, aż najbliższy przeciwnik nie będzie patrzył na żółty generator prądu (3) - wówczas podejdź do urządzenia i uruchom je.

206

Następnie błyskawicznie schowaj się za beczką z lewej strony i rusz po kładce na poziom wyżej. Zejdź z drugiej strony i obierz ścieżkę z prawej strony, ignorując zupełnie przeciwników. Następnie przejdź tuż za plecami przeciwnika na fotelu (4) i kieruj się w stronę żółtego znacznika. Wykonaj interakcję na żółtych beczkach, a po scence przerywnikowej przekradnij się do biura.

Wyceluj aparatem w rysunek techniczny ciężarówki na niebieskim papierze (oznaczony żółtym znacznikiem misji) i wykonaj zdjęcie. Następnie wykonaj interakcję na nadajnikach GPS umieszczonych na biurku. W tym samym momencie zakończy się ten etap zadania. Po zakończonym przerywniku misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaMarvel's Spider-Man - Recenzja

Pająk, jakiego jeszcze nie było.

Spider-Man - Zatrute ulice

Misja główna: na psychodelicznym tropie Scorpiona.

Spider-Man - Podążanie za śladem

Misja główna: walka z bossem: Vulture i Electro.

Spider-Man - …pod rynnę

Misja główna: odpieramy ataki zorganizowane przez Elektro i Rhino.

Spider-Man - Z deszczu…

Misja główna: odpieramy ataki uwolnionych więźniów.