Unravel 2 - poziom 3: Little Frogs

W lesie robi się coraz trudniej.

Trzeci rozdział gry jest wyraźnie trudniejszy od dwóch wcześniejszych nie tylko ze względu na poziom skomplikowania zagadek. Musisz przygotować się również na kilka wymagających fragmentów zręcznościowych oraz walkę z przeciwnikami.

Czasem w trakcie potyczek będziesz zmuszony błyskawicznie przełączać się między postaciami, co stanowi dodatkowe wyzwanie.

Twoja podróż rozpocznie się w ogrodzie. Z początku czeka cię pokonywanie dalekich odległości. Zawsze postępuj zgodnie z wyuczonym schematem - rozdzielaj bohaterów i jedną z nich rozhuśtuj tak, by przeskoczyła w żądane miejsce.

Później zawsze po prostu wciągaj na włóczce drugiego ludzika.

042

Pierwszym poważniejszym problemem będzie stos kamieni. Żeby wskoczyć na górę przesuń samochodzik z balonikiem w lewo do stojącego tutaj pnia. Następnie rozdziel maskotki i z pomocą pieńka wskocz na balonik. Drugim bohaterem pchaj zabawkę aż do kamieni. Gdy do nich dotrzesz, maskotka umieszona na baloniku będzie mogła wskoczyć na stos, a druga wciągnie się po sznurku.

043

Zaraz po wejściu na trawnik zaczną ścigać cię ogniki. W tej sytuacji nie zastanawiaj się, tylko uciekaj tak szybko, jak to możliwe. Po prostu biegnij i przeskakuj przeszkody. Po dłuższej ucieczce, ogniste widma odpuszczą.

044

Chwilę później znajdziesz się w sali koncertowej, w której obie postaci należy umieścić w świecących sferach umieszczonych na ławeczkach. Niestety ławki znajdują się poza zasięgiem skoku bohaterów. Wykorzystaj więc leżącą tutaj beczkę. Najpierw rozdziel maskotki i poturlaj beczkę w lewo.Potem, odbijając się od niej, wskocz na ławkę (1). Nastepnie jedną postacią zeskocz na ziemię po lewej stronie (2) i przejdź pod ławką. W ten sposób zawiążesz na niej pętlę. Teraz tym samym bohaterem popchaj beczkę w prawo, a drugim wskocz na ławkę (3). Na koniec wystarczy już tylko wykorzystać utworzoną pętlę i po włóczce wciągnąć na lewą ławkę bohatera, który został na dole.

045

Po wyjściu z sali koncertowej czeka cię krótki etap zręcznościowy, po którym wpadniesz do jaskini. Pierwszą napotkaną tu przeszkodę musisz pokonać, wykorzystując oba ludziki. Jednym z nich wysuń znajdujący się między kamieniami patyk (4), a drugim odbij się od niego (5) po przeciwnej stronie. W ten sposób dostaniesz się na górę i wciągniesz drugą maskotkę. W trakcie zadania uważaj na latający blisko ognik. Każdy kontakt z przeciwnikiem skończy się śmiercią bohatera.

046

Zaraz potem natrafisz na najtrudniejszy moment na tym poziomie. Sytuacja przypomina tę sprzed chwili, z tym że teraz do wysunięcia są dwa patyki i trzeba się bronić przed dwoma ognikami naraz. Unikaj przeciwników, chowając się w fluorescencyjnych grzybach. Najpierw rozdziel bohaterów. Pierwszym z nich zeskocz na dół, wypchnij patyk (6) i przytrzymaj go. Błyskawicznie przełącz się na drugą postać i, wykorzystując wypchnięty patyk, dostań się na górną komorę jaskini. Tam musisz wysunąć kolejny patyk (7). Teraz ponownie pokieruj pierwszym bohaterem i każ mu uczepić się punktu (8). Rozhuśtaj go, zeskocz na półkę skalną po lewej, a potem przebiegnij po gałęzi (9) i odbij się od wysuniętego patyka. Gdy będziesz już w miejscu światła, przełącz się na pozostałego towarzysza i wciągnij go po włóczce na górę.

047

Po wyjściu na powierzchnię czeka cię szaleńcza ucieczka przed bażantem. Tutaj nie ma się nad czym zastanawiać. Po prostu pędź przed siebie ile sił w nogach, przeskakuj kamienie i zarzucaj lasso na wystające punkty.

048

W pewnym momencie drogę zablokuje ci spróchniałe drzewo. Najpierw skocz na punkty (10 i 11) i zrób na nich pomost. Następnie jedną z postaci odciągnij uwagę bażanta, a drugą zeskocz na dół, przepchnij puszkę (12) i wejdź pod korę. Uruchom teraz maskotkę wiszącą na pomoście i skieruj ją na półkę skalną po lewej. Niestety bażant nie da za wygraną i będzie cię pilnować. Przełącz się więc ponownie na ludzika, który znajduje się pod korą, wskocz na górną część pnia i lekko odchyl gałąź (13). Zaaferowany tym ptak zmieni swoje położenie, a ty wreszcie będziesz mógł przetransportować pod korę także drugiego bohatera.

049

Podobna zabawa z bażantem czeka cię nieco dalej. Schemat się powtarza - rozdziel maskotki i wejdź do dziupli, skupiając na niej uwagę bażanta (14). Drugą postacią przejdź podziemnym tunelem (15) w prawo, dostań się na wystającą gałąź i zarzuć lasso na zaczep (16). Następnie rozhuśtaj się i wskocz w miejsce ze światłem (17).

Teraz wystarczy już tylko wciągnąć na górę drugiego ludzika. Chwilę później wyjdziesz z lasu - poziom ukończony.

050

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami