Unravel 2 - poziom 2: Hideaway

Maskotki chowają się w miejskiej przestrzeni.

Na początku przejdź przez szyb wentylacyjny. Znajdziesz się w nowym pomieszczeniu, w którym należy rozdzielić postaci. Widzisz mieniące się sfery po obu stronach pokoju? Musisz umieścić w nich każdą z nich. Gdy to uczynisz, otworzy się okno, przez które wyjdziesz na zewnątrz.

025

Znalazłeś się na dachach domów. Twoim pierwszym zadaniem będzie utworzenie mostu z włóczki. W tym celu utwórz węzły na kolorowych elementach (1 i 2). Tak powstałą trampolinę wykorzystaj do przeskoczenia komina i idź dalej.

026

Gdy dojdziesz na skraj dachu, rozdziel postacie i rozhuśtaj jedną z nich tak, by wskoczyła na półkę ze światłem. Następnie przełącz się na drugiego bohatera, zeskocz na dół i wdrap się po włóczce na górę do swojego towarzysza.

027

Po wejściu do szybu zobaczysz na dole iskrzące się przewody elektryczne. Jeśli na nie spadniesz, maskotka umrze. Opuść więc ostrożnie jedną z nich, rozhuśtaj, zeskocz na ziemię i zrób most, przywiązując włóczkę do punktów (3 i 4). Dzięki temu druga postać będzie mogła bezpiecznie zeskoczyć na dół.

028

Po wyjściu na zewnątrz napotkasz pierwszych przeciwników w grze. Są nimi pełzające ogniki, które musisz skutecznie wymijać. Czekaj aż ognik podpełznie w konkretne miejsce, po czym szybko ruszaj do przodu, na przykład odbijając się od ścian, jak na zamieszczonym obrazku. Takich sytuacji będzie więcej - obserwuj ogniki, czekaj aż się zbliżą i wykorzystuj dostępne powierzchnie do odbijania się.

029

Kolejną przeszkodą będzie samochód z rurami. Żeby przejść dalej, rozdziel bohaterów, następnie jednym z nich popchnij rury na lawecie w prawo i tam zostań. Niech druga maskotka w tym czasie zejdzie na ziemie i przesunie leżącą tutaj rurę również w prawo. Teraz wystarczy już tylko kilka odbić między krawędziami rur a bokiem samochodu i znajdziesz się na górze. Na końcu wciągnij po włóczce bohatera, który został na dole.

030

Gdy już będziesz w parku, być może trudno ci będzie przedostać się na drugą stronę kosza na śmieci. Aby to zrobić, dostań się na słupek, rozdziel maskotki i rozhuśtaj jedną tak, by wskoczyła na kosz. Potem jak zwykle wciągnij na górę również drugą postać.

031

Rampę do skateboardingu pokonasz na deskorolce. Popchnij ją na lewą stronę rampy i wskocz na nią. Deskorolka wyniesie cię wysoko na skraj drugiej strony. Na końcu po prostu się wybij.

032

Zaraz po tym czeka na ciebie nieco trudniejsza łamigłówka. Najpierw odbij się od wiaderka i wskocz na spocznik domku wspinaczkowego. Następnie rozdziel maskotki i jedną z nich utwórz pomost w odpowiednich miejscach. (5 i 6). Potem wepchnij wiaderko na włóczkę i wtaszcz je na górę.

033

Gdy wiaderko znajdzie się już na podeście, strąć je na dół i odbij się od niego poziom wyżej. Następnie skocz do góry i zarzuć lasso na punkt (7). Wciągnij się na górę i zawiąż w tym miejscu supeł. Następnie rozdziel postacie, zeskocz jedną z nich na dół i zawiąż węzeł przy spoczniku (8). Na końcu powtórz operację z wiaderkiem, ponownie wpychając je na pomost. Teraz wystarczy już tylko wykorzystać naczynie do przejścia dalej.

034

W dalszym rejonie parku natkniesz się na kołowrotek. Zarzuć lasso na zwisający u dołu uchwyt i pociągnij kołowrotek w lewo. Gdy już tu zrobisz, puść lasso i szybko złap haczyk na kołowrotku (9). Trzymaj się go, aż wyniesie cię z dołka.

Po wyjściu z parku trafisz do kolejnego szybu wentylacyjnego. Przekręć dmuchawę z gorącą parą, rozdziel maskotki i uchwyć kratkę po prawej stronie (10) ,żeby ściągnąć ją nieco w dół. Drugą postacią wejdź do hydrantu, który wyrzuci ją wysoko do góry. Wreszcie przełącz bohaterów i wciągnij towarzysza, który został z tyłu.

036

Podążaj dalej za światłem. Chwilę później czeka cię robienie kolejnej trampoliny (11 i 12), dzięki której wybijesz się w górę i złapiesz punkt zaczepienia (13). Gdy już będziesz na górze, rozwiąż węzły i wciągnij tam drugiego bohatera.

037

Po wyjściu na dach natrafisz na skrzynie z piaskiem i dźwig. Najpierw utwórz pomost (14 i 15), a potem wybij się od niego i złap o punkt na dźwigu (16). Ramię dźwigu opadnie, a ty wskoczysz na nie i odczepisz włóczkę - możesz ruszać dalej.

038

W pomieszczeniu z dmuchawą wskocz do jej środka i wystrzel maskotkę na deskę po lewej stronie, a potem zawiąż tam węzeł (17). Następnie drugą postacią zeskocz na dół, przechyl dmuchawę na drugą stronę i również wejdź do środka. Ciśnienie wyrzuci cię na drugi punkt zaczepowy (18), na którym także zawiążesz supeł. Na końcu uruchom bohatera po lewej i po trampolinie przetransportuj go na górę. Teraz wystarczy już tylko wciągnąć drugą postać.

039

Niebawem trafisz do pomieszczenia z prądem. Rozdziel maskotki i jedną opuść na dół na prawą stronę. Przymocuj włóczkę do punktu (19), następnie wskocz do dmuchawy i przeleć na drugą stronę. Tam dokończ budowę mostu (20). Teraz już możesz bezpiecznie sprowadzić drugiego bohatera.

040

Na samym końcu etapu czeka cię zagmatwana zagadka. Musisz najpierw przekierować dolną dmuchawę w lewo (21) i z jej pomocą dostać się na podest po lewej stronie (22). Wciągnij tam drugiego bohatera i wskocz na ramię kolejnego hydrantu (23), dzięki czemu zmienisz jego kierunek. Potem wskocz do środka - maskotka wyleci w górę i stanie na metalowym elemencie (24).

Teraz przeskocz wyżej (25), zmień kierunek górnej dmuchawy w prawo i zejdź na sam dół. Na końcu wystarczy ponownie zmienić kierunek dolnego hydrantu (21) (tym razem w prawo) i wskoczyć do środka. Gorące powietrze w kilku dmuchnięciach przetransportuje cię tam, gdzie trzeba.

041

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami