Spider-Man - Utrzymywanie pokoju

Misja główna: włączamy wieże nasłuchowe i likwidujemy zagrożenie w okolicy.

W poprzedniej misji, Moja DRUGA druga praca, przebywaliśmy w laboratorium, gdzie rozwiązywaliśmy zagadki i łamigłówki. Spider-Man to jednak postać, która najlepiej czuje się w mieście, niosąc pomoc potrzebującym. Tym razem okazuje się, że kapitan Yuri Watanabe potrzebuje pomocy.

Udajemy się zatem we wskazane żółtym znacznikiem misji miejsce, gdzie rozmawiamy z kobietą. Wspomina nam o wieżach nasłuchowych, które nagle przestały działać. Są jednak potrzebne do lokalnych działań, więc naszym zadaniem jest ich włączenie. Misja obejmuje zaledwie trzy wieże, ale w całym mieście jest ich dużo więcej.

To zadanie jest zresztą kolejną częścią samouczka, właśnie związanego z wieżami nasłuchowymi. To konstrukcje, które po naprawie polegającej na mini grze, odkrywają najważniejsze miejsca i znajdźki w danej dzielnicy miasta. Po ukończeniu tej misji warto więc poświęcić nieco czasu na aktywację wszystkich wież w mieście. Podejdź do pierwszej wieży i wykonaj interakcję. Twoim oczom ukaże się widok jak na poniższym obrazku.

078

Różowa linia prezentuje kształt fali, który jest prawidłowy. Naszym zadaniem jest takie manewrowanie dwoma analogami na padzie, aby biała cienka linia pokryła się z różową. Czasami - w zależności od danej wieży - wystarczy delikatny ruch w którąś ze stron, innym razem potrzebne będzie wielokrotne obracanie.

Lewym analogiem dopasowujesz szerokość białej fali. Musisz więc kręcić analog tak długo, aż najwyższy i najniższy punkt białej fali znajdą się na tej samej szerokości, co fala różowa (1).

079

Następnie skoryguj prawym analogiem wysokość białej fali tak, aby pokryła się z różową całkowicie (2). Po odpowiednim dopasowaniu fali, gdy obie się pokryją, powinna nastąpić zmiana na zielony kolor (3). To znak, że wieża nasłuchowa została naprawiona i odkryła najbliższy teren.

To jednak nie koniec misji. Kapitan Watanabe połączy się wówczas z tobą i korzystając z okazji, że naprawiłeś pierwszą wieżę nasłuchową, poprosi cię o pomoc w kilku drobnych rzeczach. Na początku zauważysz, że naprawa wież pozwala ci także na zdobycie wiedzy o przestępstwach w okolicy. Zajmij się zatem pierwszym z nich, dosłownie ulicę dalej - będzie oznaczone czerwonym znacznikiem (4), na ulicy niżej.

080

Jeśli znacznik zniknął, po prostu wciśnij R3, aby podświetlić wszystkie aktywności w okolicy. Po podejściu nieco bliżej uruchomi się animacja, po której będziesz musiał rozprawić się z grupą sześciu przeciwników. Poznasz przy okazji nowy rodzaj wroga - wyposażonego w broń do walki wręcz. Są oni podatni na wyrzucenie w powietrze (przytrzymaj kwadrat), pajęczą sieć oraz przedmioty do rzucania.

Walka nie powinna przysporzyć ci zbyt wielu problemów. Po uporaniu się z przeciwnikami zlokalizujesz kolejne przestępstwo. Udaj się we wskazane miejsce i rozpraw się z następną grupą. Gra nauczy cię również jak rozbrajać wrogów (5). Po uratowaniu kobiety udaj się na wskazany punkt obserwacyjny w budynku obok. Stamtąd zauważysz kolejną wieżę nasłuchową.

081

Udaj się tam i analogicznie do pierwszej sytuacji tego typu, napraw wieżę. Tym razem zamiast przestępstw, ukaże ci się jeden z rodzajów znajdziek i sekretów - plecaki. Podążaj zatem za zielonym wskaźnikiem (6), aby odnaleźć pierwszy plecak.

  • Więcej o plecakach w Spider-Man znajdziesz tutaj - Spider-Man - znajdźki i sekrety: wszystkie plecaki. Klikając w ten link poznasz również lokalizację wszystkich plecaków w każdej dzielnicy miasta, abyś mógł je zbierać bez konieczności naprawiania wież nasłuchowych.

Gdy już to zrobisz, udaj się do kolejnego miejsca, gdzie aktywne jest przestępstwo. To napad na jubilera. Uporaj się z uzbrojonymi przeciwnikami, po czym udaj się naprawić ostatnią wieżę w Chinatown. W ten sposób zakończysz misję, odkrywając tym samym wiele sekretów i znajdziek w dzielnicy.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami