Spider-Man - Szok finansowy

Misja główna: walka z bossem - Shocker.

W poprzedniej misji, Projekt Harry'ego, odblokowałeś nową aktywność poboczną w grze Spider-Man. Nie musisz wykonywać od razu misji Stacji badawczych (choć jest to warte poświęcenia) i w tym momencie możesz wrócić do wątku związanego z Shockerem.

Okazuje się, że ten znowu rozrabia, tym razem w banku. Pędzimy zatem na wezwanie, aby go powstrzymać. Po dotarciu na miejsce uruchomi się przerywnik filmowy, w którym automatycznie znajdziesz się w banku i będziesz świadkiem napadu.

Shocker nie powita cię zbyt przyjaźnie i od razu zacznie atakować. Zostaniesz przerzucony do większego pomieszczenia. Bądź gotowy, gdyż zaraz po zakończeniu scenki rozpocznie się właściwa walka. Zauważ, że przez większość czasu wokół Shockera utrzymuje się tarcza z energii (1). W takim momencie przeciwnik będzie zupełnie odporny na wszelkie ataki.

111

Gdy tarcza zacznie się rozrastać i stawać się coraz jaśniejsza, błyskawicznie rozpocznij odskakiwanie na bok. Oznacza to bowiem, że za chwilę Shocker uruchomi bardzo groźny, kierunkowy atak zmierzający ku ziemi. Możesz wówczas próbować także przyczepić się gdzieś do ściany. Wykonaj ten ruch jednak jak najszybciej.

Kiedy Shocker będzie kucał wyczerpany (2), błyskawicznie chwyć za pomocą L1+R1 jakikolwiek przedmiot i ciśnij w kierunku wroga. Następnie szybko wciśnij wyświetlony nad nim przycisk (zwykle jest to trójkąt), po czym kilkukrotnie wciśnij R1, aby tymczasowo związać przeciwnika siecią. Wówczas przeprowadź serię ataków.

Podczas walki pamiętaj również o aktywowaniu specjalnych mocy posiadanego kostiumu i pozostawaj cały czas w ruchu. Pamiętaj, że efektywne ataki możesz wykonać tylko wtedy, gdy właśnie Shocker kuca - rozpoczynasz wówczas od ciśnięcia w jego stronę najbliższym przedmiotem i powtarzasz cały proces opisany wyżej.

Gdy uda ci się tymczasowo związać przeciwnika, nadejdzie czas na drugą fazę walki. W założeniach nie różni się od pierwszej części niczym, wciąż czekaj, aż Shocker będzie kucał i ciskaj w niego przedmiotami. Nieco inna będzie trzecia faza, gdzie między atakami wroga musisz chwytać (L1+R1) fragment konstrukcji na suficie (3) i szybko naciskać wyświetlany na ekranie przycisk.

112

Cały czas pamiętaj, aby robić to tylko i wyłącznie pomiędzy kolejnymi atakami Shockera. Gdy uda ci się ściągnąć na ziemię dwa elementy z sufitu, sprawisz że wielka konstrukcja (4) runie wprost na bossa, finalnie go unieszkodliwiając.

Tym samym uruchomi się scenka przerywnikowa, w której zauważysz pobojowisko po działaniach Shockera. Ta misja przyniosła ci dwa i pół tysiąca punktów doświadczenia, a po jej zakończeniu odblokuje się także kolejna, do której możesz przystąpić w dowolnym momencie.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami