Battlefield V uruchomiony na RTX 2080 Ti wraz techniką raytracingu - nowe nagranie

Fotorealistyczna grafika?

Dziennikarze PC Gamer opublikowali kilkunastominutowy fragment rozgrywki z Battlefield V wraz z uruchomioną techniką raytracingu, czyli generowania światła i odbić dzięki śledzeniu promieni. Materiał pochodzi z targów Gamescom.

Wspomniany efekt na swoich komputerach zobaczą jedynie posiadacze najnowszej linii kart graficznych firmy Nvidia, opartych na architekturze Turing. W materiale PC wyposażono w najdroższy wariant, czyli RTX 2080 Ti.

Redaktorzy twierdzą, że produkcję uruchomiono w rozdzielczości 1080p, a gra osiągała około 50-60 klatek na sekundę - jest to jednak szacunek, bo używanie programów mierzących FPS było niedozwolone. Nie wiadomo też, jakie ustawienia graficzne zastosowano.

Różnicę widać głównie w cieniach i kałużach. W większości gier woda „udaje”, że odbija obraz. W przypadku Battlefielda V z włączonym raytracingiem, w kałuży zobaczymy dokładne odbicie obrazu znad powierzchni wody - włącznie z dynamicznymi obiektami, przykładowo odłamkiem ściany przelatującym nad wodą.

Battlefield V to jedna z początkowego zestawu 21 gier, które wykorzystają omawianą technikę śledzenia promieni. Inne tytuły to chociażby Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider, We Happy Few czy PUBG.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami