Na Twitterze odpowiedzialnego za kontakty ze społecznością członka Insomniac Games pojawiło się wiele zarzutów o obniżenie jakości grafiki nadchodzącego Spider-Mana. James Stevenson przekonuje jednak, że tzw. downgrade nie miał miejsca.

„Powinniście się wstydzić” - napisał jeden z użytkowników portalu, dołączając do wiadomości grafikę prezentującą tę samą scenę z dwóch różnych pokazów gry.

twe2

„To nie jest downgrade. Słońce jest w innym miejscu. Postać jest teraz w cieniu. Poza tym wideo jest skompresowane, przez co nie widać ciemnych detali. Wszystko wygląda lepiej w pełnej rozdzielczości - odpowiedział Stevenson.

Opublikowano też porównanie innego fragmentu, wraz zarzutami o obniżenie jakości cieni na stroju bohatera, zmniejszenie ilości detali tekstur i zrezygnowanie z odbić na powierzchni wody.

twe

„Rozmawiałem z działem technicznym, projektowania i artystycznym, a ponadto sprawdziłem kod z ostatecznej wersji gry. Nie było żadnego downgrade'u” - przekonuje James Stevenson. „Słońce jest w innej pozycji, zmieniając cienie” - dodaje.

Zobacz: Spider-Man - Poradnik, Solucja

Produkcja zadebiutuje 7 września, wyłącznie na PlayStation 4. Ukończenie gry zajmie około 20 godzin.

„Spider-Man robi piekielnie dobre wrażenie. Urzeka dopracowaniem rozgrywki, ogromem zawartości i technicznym poziomem wykonania” - napisaliśmy w naszych wrażeniach z rozgrywki.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz