Assassin's Creed Odyssey to pełnoprawne RPG - przekonuje reżyser

Origins to dopiero początek.

Uczynienie z Assassin's Creed Odyssey pełnoprawnego RPG to jeden z głównych założeń deweloperów - wynika z wywiadu udzielonego przez reżysera gry portalowi GameReactor.

- Mieliśmy dwa główne cele - mówi Scott Philips. - Jednym z nich było zbudowanie przygody wokół wyborów i ich konsekwencji oraz uzupełnienie dialogów o możliwość wyboru kwestii, aby gracz nieustannie podejmował decyzje.

- Drugim priorytetem było stworzenie pełnoprawnej gry RPG. Mamy system progresji, znacznie bardziej rozwinięty niż w Origins i dający wiele możliwości rozwiązywania problemów na drodze.

Philips przekonuje, że ważnym elementem rozgrywki jest żegluga, dla której przygotowano osobny „otwarty świat” - morze. Otrzymujemy też możliwość ulepszania statku i dostosowania go do własnych potrzeb. Reżyser wspomina na koniec, że w stylu RPG zaprojektowano walkę.

- Uzupełniliśmy grę o zdolności, które wprowadzają innowację do potyczek i zapewniają graczowi wiele opcji w trakcie walki. Rdzeń systemu pochodzi z Origins, ale ulepszyliśmy go. Teraz to prawdziwe doświadczenie RPG” - mówi Philips.

Assassin's Creed Odyssey zadebiutuje 5 października na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami