Eidos Montreal opublikował nowy materiał z komputerowej wersji nadchodzącego Shadow of the Tomb Raider. Na PC grę wzbogacono o wyższą rozdzielczość i szereg graficznych udoskonaleń.

Właściciele odpowiednio mocnego sprzętu uruchomią grę w natywnej rozdzielczości 4K, wraz z wysokiej jakości wygładzaniem krawędzi i bardziej szczegółową geometrią otoczenia. Nie zabraknie też efektu ambient occlusion w wersji HBAO+.

Materiał prezentuje też realistyczne klify i HDR, zapewniający wyraźny kontrast i żywe kolory.

Z opcji zaawansowanego raytrancingu, czyli techniki pozwalającej wytwarzać realistyczne światło i cienie, skorzystają jedynie nabywcy nowej linii kart graficznych Nvidii - serii RTX, wykorzystującej architekturę Turing.

Zobacz: Shadow of the Tomb Raider - Poradnik, Solucja

Shadow of the Tomb Raider trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One 14 września. To zakończenie trylogii opowiadającej o początkach kariery protagonistki.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz