Gliwickie studio The Farm 51 opublikowało pierwszy pełnoprawny fragment rozgrywki z World War 3 - nastawionej na zmagania sieciowe strzelanki osadzonej w realiach współczesnego konfliktu zbrojnego.

Trudno uniknąć oczywistych porównań do serii Battlefield, w szczególności do części 3 i 4. Mamy dynamiczne potyczki z udziałem piechoty i pojazdów, destrukcję otoczenia i podobne środowiska.

World War 3 to jednak coś więcej - w materiale widzimy rozszerzone możliwości ruchowe, np. - na wzór serii Arma - opcję rozglądania się, przy zachowaniu kierunku biegu. Jedna ze scen prezentuje też żołnierza, który strzela, leżąc na plecach.

Są też naprowadzane z powietrza rakiety, przypominające działaniem AC-130 z serii Call of Duty. Czołgi poprowadzimy korzystając zarówno z kamery pierwszoosobowej, jak perspektywy TPP. Warto też zwrócić uwagę na fizykę ciał, które wylatują w powietrze po wybuchu.

Gra położy nacisk na współpracę w drużynie, odwzoruje prawdziwe lokacje i zaoferuje rozwinięty system personalizacji żołnierza. Twórcy obiecują też zaawansowany system balistyki i symulację pancerza. Deweloperzy współpracują z konsultantami i specjalistami wojskowymi.

Bój stoczymy chociażby na ulicach Warszawy, Berlina czy Moskwy. Wczesna wersja produkcji zadebiutuje jesienią.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (4)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały