Podczas konferencji Devcom, reżyser God of War - Cory Barlog - zaprezentował grafikę koncepcyjną, przedstawiającą, jak mogła wyglądać gra, gdyby zdecydowano się na osadzenie historii w Egipcie.

Zgodnie ze słowami dewelopera, prace nad projektem rozpoczęto już rok po wydaniu God of War: Wstąpienie. Zespół był podzielony między miłośników nordyckiej i egipskiej mitologii, a Barlog miał decydujący głos w sprawie (dzięki, GearNuke).

Reżyser wspomniał też o innych trudnościach. Wielu pracowników studia nie mogło się przekonać do wizji Barloga, chociażby o posiadaniu przez bohatera dziecka czy kształtu relacji z podopiecznym.

gow
Czy twórcy powrócą jeszcze do Egiptu?

W trakcie rozwoju gry niektórych testerów irytowało, że Kratos wykonuje proste misje, dotyczące chociażby przyniesienia jakiegoś przedmiotu dla ważnej postaci. Twierdzili, że to nie jest bohater, którego pamiętają z poprzednich gier.

Produkcja zadebiutowała 20 kwietnia, wyłącznie na PS4. „To fantastyczna przygoda, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach” - czytamy w naszej recenzji God of War. Niedawno mieliśmy też okazję zobaczyć prototyp pierwszej walki z bossem.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaGod of War - Recenzja

Fantastyczna i ekscytująca przygoda.

God of War - Poradnik, Solucja

Wszystkie sekrety, porady ogólne, opis przejścia, rozwój postaci.

God of War - Walkirie

Jak walczyć z Eir, Geirdriful, Gondul, Gunnr, Hildr, Kara, Olrun, Rota, Sigrun.

God of War - Uwolnij smoki

Niewola Otra, Ogień Reginna, Ucieczka Fafnira.