Imponujący świat Wiedźmina 3 jest pełen przygód i tajemnic, zwłaszcza tych drugich. Tak wielu, że z łatwością część z nich można ominąć i przejść obok w trakcie gry.

Szkoda byłoby je przeoczyć, dlatego zebraliśmy dla Was listę 20 najlepszych miejsc, kryjówek, dialogów i ciekawostek, które możecie znaleźć w Wiedźminie 3 oraz w obu dodatkach - Sercach z Kamienia oraz Krwi i Winie. Zawarliśmy również objaśnienia tam, gdzie były one niezbędne.

W przypadku niektórych ciekawostek powinieneś mieć ukończony główny wątek gry lub dodatki, dzięki czemu otrzymasz dostęp do całej mapy. Poszukiwanie ciekawostek możesz jednak zacząć przed ukończeniem całego wątku fabularnego.

Wejdźcie do świata gry, aby wyruszyć na udane łowy 20 najlepszych ciekawostek ze świata Wiedźmina 3! Jeśli masz problem z ukończeniem któregoś zadania, koniecznie skorzystaj z naszego obszernego i darmowego poradnika do Wiedźmina 3.

Zachęcamy również do zapoznania się z naszym wcześniejszym materiałem o innych sekretach gry - Top 10 najciekawszych sekretów Wiedźmina 3.

s2

Zostaw krowy w spokoju!

Jedna z aktualizacji do Wiedźmina 3 przyniosła ciekawe rozwiązanie sprawy jednego z trików. Aby na samym początku zabawy zarobić sporo koron, wystarczyło zabijać krowy w Białym Sadzie, a następnie sprzedawać zebrane skóry. Krowy odradzały się oczywiście po medytacji Geralta.

Szybki zarobek po aktualizacji gry nie jest już taki prosty. Zabijcie parę krów, medytujcie oraz bądźcie zwarci i gotowi, ponieważ z oddali nadciąga Czart - przerażający, wielki demon, który po przybyciu natychmiast atakuje, ale oczywiście nie mieszkańców, tylko mordercę krów.

Problem polega na tym, że po zabiciu jednego czarta pojawia się kolejny. Jeżeli nie ukończyliście wszystkich questów w Białym Sadzie, rozgrywka może być nieco trudniejsza. Jeżeli jednak jesteście już na wyższych poziomach, możecie stawać w szranki z kolejnymi czartami. Tak czy siak, krowy są bezpieczne. Ale kto ochroni czarty?

Baśnie w Wiedźminie 3

Świat baśni w uniwersum Wiedźmina wydaje się mieć wiele wspólnego z naszym własnym. Jeżeli posiadacie dodatek Krew i Wino, możecie wykonać zadanie Dawno, dawno temu..., które wprowadzi Was w baśniowy świat.

Będziecie mieć do czynienia z trzema śpiącymi niedźwiedziami, które nie będą zachwycone, kiedy opróżnicie im stół z jedzenia. Następnie spotkacie Długowłosą, która powiesiła się na własnym warkoczu, ponieważ jej książę nie przybył, gdyż skończył martwy na wieży. Ona sama zaś obecnie straszy jako upiór.

Trzy magiczne fasolki, trzy świnki, dom Babci - w tym uniwersum świat baśni jest w krzywym zwierciadle, często także z domieszką całkiem czarnego humoru. To jeden z powodów, dla którego Krew i Wino jest jednym z najlepszych dodatków w historii gier.

„Dom, który czyni szalonym” w Wiedźminie 3

Wszystkim dobrze znana jest historia Obeliksa i jego magicznego napoju. Zadanie Klient ma zawsze rację z dodatku Krew i Wino dostarcza za to rozwinięcie przeprawy dwóch Galów z filmu animowanego Dwanaście prac Asteriksa.

W tym przypadku ani siła, ani magia nie pomogą Geraltowi w walce z biurokracją - przechodzi on przez ten sam koszmar, jakiego doświadczyli obaj Galowie w poszukiwaniu konkretnego zaświadczenia.

Na następnej stronie przeczytasz o nieobecności Iorvetha i… pierdzących trollach.

Reklama

Komentarze (3)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały