W obliczu coraz częstszych porównań Tomb Raider do Uncharted, jeden z deweloperów pracujących nad najnowszymi przygodami Lary Croft wyjaśnił, jak postrzega różnice między seriami o poszukiwaczach przygód.

- W obu cyklach nastrój jest trochę inny - mówi Jason Dozois, reżyser narracji, w rozmowie z GameSpot. - Oni [Naughty Dog - przyp. red.] są bardziej przyziemni ze swoją mitologią, my z kolei mamy więcej magii.

- Dla nich bardziej liczy się humor, a dla nas dramatyzm. Mamy też wyjątkowo zaprojektowaną eksplorację - dodaje.

Dozois podkreśla też, że bardzo dobrze bawił się przy Uncharted 4. - Świetna konstrukcja opowieści i doskonałe sceny z postaciami. Przebywanie w tym świecie to przyjemność - powiedział.

Z kolei w wywiadzie dla CogConnected, reżyser gry - Daniel Bisson - przyznał, że nie obawia się konkurencji ze strony Spider-Mana od Insomniac Games. Obie produkcje debiutują w tym samym miesiącu - Człowiek Pająk 7, a Tomb Raider 14 września.

- To inne doświadczenia. Jedno skupia się na ruchu postaci oraz mieście, a drugie na eksploracji i znajdowaniu rzeczy, które czynią życie wyjątkowym - tłumaczy Bisson.

Zobacz: Shadow of the Tomb Raider - Poradnik, Solucja

„Shadow of the Tomb Raider naprawdę dobrze się rozkręca. Pierwsza godzina nie zachwyca szczególnie, ale im dalej w las - czy raczej w dżunglę - tym lepiej” - napisaliśmy w naszych wrażeniach po 5-godzinnych testach produkcji.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz