Przedstawione na tej stronie zakończenie nie jest jedynym, które zaproponowali twórcy gry. Ale ze względu na jego pozytywny przebieg zostało opisane od początku do końca. Zatem jeśli zależy ci na tym, aby historia dwójki partnerów, Connora i Hanka, miała szczęśliwy finał, postępuj zgodnie niniejszą solucją.

Dalsza część opisu przejścia misji została oparta na podstawie następujących relacji, zdarzeń i decyzji:

  • Connor został defektem (niestabilność programu - defekt) i przyłączył się do Jerycha
  • Connor przeżył w rozdziale Noc duszy (Markus go oszczędził)
  • relacja z Hankiem: nie wroga (sympatia, przyjaźń)

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - Główna siedziba CyberLife

Gdy wejdziesz do siedziby CyberLife, zostaniesz przechwycony przez ochronę. Podążaj za strażnikiem (1) i wejdź do windy.

236

Wewnątrz windy (2), Znajdź sposób na ucieczkę

Kiedy będziesz w środku, spójrz w górę. W rogu sufitu zauważysz kamerę (3). Zhakuj ją (4) (obraz poniżej). Możesz spróbować zatrzymać windę (5), ale niewiele wskórasz, bo strażnicy cię odepchną.

Musisz działać szybko, zanim dotrzesz do miejsca docelowego. Zrekonstruuj zdarzenia na strażniku, który stoi po lewej stronie. Następnie zaatakuj (6) przeciwników. Wyeliminujesz strażników (7), wygrywając sekwencję QTE.

237

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Następnie użyj panelu i zhakuj windę (8) . Naśladując głos strażnika 54 (9), przekierujesz windę (10) na poziom -49 (11).

Pamiętaj o zhakowaniu kamery (4). Dzięki temu nie zostaną zaalarmowani strażnicy, których mógłbyś spotkać na -49. poziomie budynku.

239

Poziom -49 (11)

Jeśli wcześniej kamera została zhakowana (12), strażnicy nie będą cię niepokoić. Wyjdź z windy (13). Idź do przodu, a główny bohater rozpocznie nawracanie androidów (14). Po chwili pojawi się nowy Connor, który wziął Hanka za zakładnika (15).

Będziesz musiał zdecydować, czy chcesz uratować Hanka, czy go poświęcić. Wybierając drugą opcję (przerwij nawracanie, by ocalić Hanka - 16), prawdziwy Connor wyciągnie broń (17), po czym obaj Connorowie zaczną strzelać do siebie (18) i walczyć (19). Ich pojedynek zakończy się remisem (20), a Hank chwyci za broń (21).

238

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Porucznik nie wie, z którym Connorem ma do czynienia, więc ty - jako jego prawdziwy partner - musisz mu pomóc dokonać wyboru. Zadanie nie jest proste, bo oszust wgrał pamięć głównego bohatera.

Andersona zada ci pytania sprawdzające: o imię psa (22) i imię swojego syna (24). Odpowiedź mu:

Odpowiadając dobrze na drugie pytanie, Hank zabije nowego Connora (26), a prawdziwy Connor wznowi nawracanie (27).

Zobacz też:

Wątek główny związany z Connorem został zakończony. Partner Hanka obudził androidy (28), które stały się defektami i dołączą do grupy walczącej o wolność dla androidów. Anderson będzie zadowolnony z takiego przebiegu wydarzeń, co jeszcze wzmocni więź pomiędzy Connorem a Andersonem.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata