Twórcy powstającego Assassin's Creed Odyssey z Ubisoft Quebec ujawnili, że przygotowywany system wyborów pozwoli podejmować decyzje o długoterminowych konsekwencjach.

W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN dyrektor narracji projektu - Mel MacCoubrey - podkreśliła, że niektóre działania w znaczny sposób wpłyną na dalsze wydarzenia. Nie chciała jednak przedstawić konkretnego przykładu.

Projektantka dodała, że autorzy chcą wytworzyć więź między graczem a produkcją, by użytkownik miał wpływ nie tylko na ruch postaci, ale i fabułę. Wyjaśniła też, że wybory mogą zaowocować innymi celami w zadaniu i przerywnikami filmowymi, a nawet odrębnymi misjami.

Decyzje - wraz z systemem dialogów - to jedna z najważniejszych nowości, które pojawią się w tegorocznej odsłonie cyklu. Deweloperzy nie ukrywają, że inspirowali się między innymi Wiedźminem 3 i Skyrimem.

Akcję gry osadzono w starożytnej Grecji, a więc przed wydarzeniami zaprezentowanymi w ubiegłorocznej odsłonie cyklu o podtytule Origins. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki gracze wybiorą jedną z dwóch postaci - Kassandrę lub Alexiosa.

Assassin's Creed Odyssey zadebiutuje 5 października na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki