Detroit Become Human - Noc duszy

Markus decyduje o sposobie rozwiązania konfliktu z ludźmi.

Punkt startowy tego rozdziału, związanego z Markusem, jest uzależniony od finału misji Upadek. Jeśli Carl, były właściciel głównego bohatera, zmarł, to Markus uczci jego pamięć na cmentarzu. Jeżeli natomiast malarz przeżył, to rozdział rozpocznie się w domu Carla.

Niezależnie gdzie rozpocznie się misja, akcja gry przeniesie się do „świętej ziemi”, czyli opuszczonego kościoła. Po zniszczeniu Jerycha w tym miejscu schronią się defekty. Opis rozdziału został oparty na scenariuszu, w którym:

  • główni bohaterowie gry (Kara, Markus i Connor) żyją
  • Opinia publiczna - wsparcie
  • Markus przewodzi Jerychem
  • North, Josh i Simon przeżyli
  • relacja z North: miłość
  • Markus wybrał pacyfistyczne podejście do rozwiązania konfliktu z ludźmi
  • Connor został defektem (niestabilność programu - defekt)
  • Jerych zostało zaatakowane i zniszczone w rozdziale Rozdroża
226

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Markus na świętej ziemi, Przegrupowanie defektów (1)

W opuszczonym kościele wykonaj następujące czynności:

  • porozmawiaj z Simonem (2) - siedzi na skrzyni po lewej stronie (jeśli przeżył w poprzednich rozdziałach)
  • porozmawiaj z Karą (3) - siedzi wraz z Alicen na ławce na środku sali
  • porozmawiaj z North (4) - siedzi na ławce na prawo od Kary. Rozmawiając z nią, spędzisz z nią miłą chwilę (5)
  • porozmawiaj z Joshem (6) - znajdziesz go po prawej stronie sali, stoi przy ścianie
  • porozmawiaj z Connorem (7) - Connor stoi na prawo od Josha. Opiera się o balustrada. W trakcie rozmowy z nim musisz zadecydować o jego losie. Oszczędź go (8), jeśli chcesz, żeby ci dalej towarzyszył. W przypadku gdy zdecydujesz się zabić Connora (9), zostanie wysłany jego nowy egzemplarz (10).
227

Zalecamy oszczędzić Connora (8).

Po zakończeniu rozmowy z Connorem, Markus będzie musiał poinformować pozostałych o swojej decyzji. W tym celu wejdź na podest i przemów do nich. Wybierz jedną z dwóch ścieżek:

  • pokojowa demonstracja (11) - spokojnie maszeruj w kierunku obozów, by wywrzeć presję na władzach - wybierz opcję DEMONSTRACJA
  • brutalny atak (12) - przypuść atak na obozy, by uwolnić androidy - wybierz opcję REWOLUCJA.
228

Zakończenia

Zakończeń tego rozdziału może być wiele, ale jeśli główni bohaterowie żyją, w tym Markus, będziesz mógł wybrać dwie przewodnie ścieżki:

  • Markus postanowił walczyć dla swoich braci (13) - postanowiłeś przepuścić brutalny atak (12), wybierając siłowe rozwiązanie konfliktu z ludźmi
  • Markus postanowił protestować dla swoich braci (14) - postawiłeś na pacyfistyczne rozwiązanie konfliktu z ludźmi, decydując się na pokojową demonstrację (11).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami