Detroit Become Human - Rozdroża: Kara

Kara, Alice i Luther docierają do Jerycha, a potem uciekają ze statku.

Rozdział rozpocznie się w samochodzie. Rose pomaga zbiegom przedostać się przez granicę. Na schemacie znajdują się dwa punkty startowe. Ich aktywowanie zależy od tego, czy Luther przeżył w misji Pociąg o północy, czy nie.

Dla przebiegu misji nie ma większego znaczenia, w którym punkcie rozpoczniejsz, gdyż pozostałe wydarzenia będą podobne.

Opis misji został oparty na scenariuszu, w którym:

  • Luther żyje
  • relacja z Alice: rodzina
  • relacja z Lutherem: rodzina

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - Podróż do Jerycha z Alice i Lutherem

W samochodzie wykonaj następujące czynności:

  • wejrzyj na zewnątrz (1) - spójrz przez okno i wciśnij L1
  • zmień stację radiową (2) - użyj panelu, który znajduje się na desce rozdzielczej samochodu.
210

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po chwili dotrzecie do parkingu (3). Pomóż Alice wyjść z samochodu i podejdź do Rose, aby się pożegnać (4).

Dostań się do Jerycha (5)

Gdy wyjdziesz z parkingu, skręć w prawo. Akcja rozdziału przeniesie się do portu, gdzie stoi zacumowany statek, w którym mieści się Jerycho. Podejdź bliżej, by wejść na statek (6). Kiedy będziesz w środku, w rogu pomieszczenia, znajdź ciepłe miejsce dla Alice (7). Porozmawiaj z dziewczynką, po czym wstań.

214

Jeśli Markus zdecydował się na siłowe rozwiązanie w rozdziale Marsz wolności, to na skrzyni znajdziesz magazyn. Przeczytaj artykuły: Detroit w chaosie (8) i Terror w Detroit (9).

Na górze (10)

Kiedy wejdziesz na górę, porozmawiaj z Markusem (poznaj Markusa - 11), który siedzi samotnie w pomieszczeniu. Następnie zejdź na dół i wróć do Alice (12). W drodze do dziewczynki zauważysz androida dziecko (13). Porozmawiaj z Alice (dołącz do Alice 14). Przytul ją (15), aby kontynuować misję.

211

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Dalsze losy bohaterów będą uzależnione od tego, czy Connor i Luther żyją oraz od relacji Kary i Alice.

  • Jeśli Connor odnalazł Jerycho, a Kara i Alice mają dobre relacją (np. są rodziną), to misja będzie kontynuowana (Kara i Alice na korytarzu - 16)
  • Jeśli relację pomiędzy Karą i Alice są złe, to android opuści samotnie Jerycho
  • Jeśli Connor nie znalazł Jerycha, a Luther żyje, to Kara, Alice i Luther opuszczą Jerycho
  • Jeśli Connor nie znalazł Jerycha, a Luther nie żyje, to Kara i Alice opuszczą Jerycho.

Kara i Alice na korytarzu (16)

Jerycho zostanie zaatakowane. Kara i Alice wraz z Lutherem zaczną uciekać (17). Biegnij za nim. Luther otworzy drzwi (18). Przejdź przez nie (19) i biegnij dalej. Po chwili Luther zostanie postrzelony (20).

Kara i Alice na rozdrożu (21)

Kara i Alice pobiegną do Luthera (22). Okaże się, że jest ciężko ranny. Możesz mu pomóc lub go zostawić (23). Decydując się na tę pierwszą opcję, Kara zabierze Luthera w bezpieczne miejsce (24), a potem zostawi go w ukryciu (25).

212

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Pobiegnij w stronę wyjścia (26). W momencie gdy żołnierze zastawią przejście (27), schowaj się (28) w pomieszczeniu po lewej i zamknij drzwi.

215

Po drugiej stronie pomieszczenia android będzie szukał schronienia (29). Otwórz drzwi (30), aby go wpuścić do środka. Co prawda, android wejdzie, ale zostanie zastrzelony (31). Następnie Kara będzie musiała stawić opór (32) żołnierzowi. Wygrywając scenę QTE, zastrzelisz oponenta i uciekniesz z Kajuty (33).

Zobacz też:

Kara ucieka (34), Zakończenie: Kara i Alice uciekły z Jerycha (42)

Po wyjściu ze statku uciekaj (35) i wciskaj szybko X na padzie, a prawie dotrzesz do wyrwy (36). Pojawią się żołnierze, którzy będą strzelać do tłumu (37). Najlepszym rozwiązaniem będzie udawaniem martwej (38) i nie ruszanie się (40) na ziemi, gdy żołnierze zbliżą się (39). Kiedy wojskowi odejdą, wstań i opuść Jerycho (41).

213

Rozdział zakończy się (Kara i Alice ucekły z Jerycha - 42).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami