Detroit Become Human - Wróg publiczny

Connor i Hank szukają winnych włamania się do wieży Stratford.

W rozdziale Wieża Stratford Markus wraz z North, Simonem i Joshem ominęli zabezpieczenia w wieżowcu, w którym mieści się reżyserka, gdzie wyemitowali na cały kraj nagranie, po czym uciekli. Misja Wieża Stratford mogła skończyć się na trzy sposoby:

  • wszyscy uciekli z miejsca zdarzenia
  • Simon pozostał na dachu
  • Simon zginął.

W związku z tym przebieg opisywanej misji może być inny. Unikając wejścia na dach, nie wykryjesz Simona (jeśli tam pozostał). Dzięki temu przeżyje i pojawi się on w Jerychu pod koniec gry.

Opis przejścia tej misji został oparty na dokładnym zbadaniu reżyserki i kuchni. Pominięta została eksploracja dachu.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - udaj się do ogrodu Zen

Idź w kierunku wysepki. Amanda siedzi w łodzi. Dołącz do niej. Siedząc na łódce i pływając po stawie, Markus i Amanda będą rozmawiali na temat obecnych wydarzeń (Porozmawiaj z Amandą - 1).

170

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Udzielając poniższych odpowiedzi polepszysz lub pogorszysz relację pomiędzy głównym bohaterem i i jego przełożoną:

  • Hank - relacja nie zmieni się
  • Klub Eden - relacja polepszy się, jeśli w rozdziale Klub Eden zabiłeś defekty. Jeśli pozwoliłeś im uciec, to relacja pogorszy się
  • Szczery (opcja będzie odblokowana, jeśli relacja z Hankiem jest przyjacielska) - relacja pogorszy się
  • Determinacja - relacja polepszy się
  • Oschłość - niestabilność programu zmaleje, relacja polepszy się
  • Niepokój - niestabilność programu wzrośnie, relacja pogorszy się

(ten dialog pojawi się, jeśli nie zabiłeś defektów w Klubie Eden)

  • za daleko - relacja pogorszy się
  • bez sensu- relacja nie zmieni się
  • prawda - relacja pogorszy się
  • Rozdarcie - niestabilność programu wzrośnie
  • Pewność siebie - relacja polepszy się
  • Obojętność - niestabilność programu spadnie, relacja polepszy się

Po zakończeniu rozmowy akcja rozdziału przeniesie się do Wieży Stratford.

Wewnątrz wieży Stratford (2)

Gdy Connor i Hank wyjdą z windy, posłuchaj odprawy (3), trzymając przycisk L1. Policjant zda relację porucznikowi z miejsca zdarzenia. Możesz wejść do reżyserki, aby spotkać się z Perkinsem (10), od razu lub najpierw zbadać korytarze.

Zbadaj korytarze

Poniższe czynności odblokujesz w zależności od tego, w jaki sposób uporałeś się ze strażnikami pilnujących korytarza prowadzącego do reżyserki w rozdziale Wieża Stratford:

  • przeanalizuj uzbrojonego strażnika (4) - tę akcję odblokujesz, jeśli doprowadziłeś do śmierci ochroniarzy w poprzednim rozdziale. Podejdź do ciała, które znajdziesz w dyżurce, przed pomieszczeniem reżyserki
  • przeanalizuj telefon (5) - leży na podłodze w dyżurce ochroniarzy
  • sprawdź kamerę monitoringu (6) - nad wejściem do korytarza prowadzącego do reżyserki znajduje się kamera - zbadaj ją
  • zanalizuj ciało operatora (7) - ciała operatora będzie leżało na ziemi, jeśli w poprzednim rozdziale go zastrzeliłeś
  • zanalizuj niebieską krew Simona (8) - ślady krwi Simona znajdziesz na podłodze. Akcja będzie dostępna, jeśli Simon został uszkodzony przez strażników
  • zanalizuj strażnika obok telefonu (9) - zbadaj ciało strażnika, którego zabiłeś w poprzednim rozdziale przy użyciu telefonu.
171

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Gdy zbadasz korytarz, przejdź do reżyserki (jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś), aby spotkać się z Perkinsem (10).

Zbadaj reżyserkę

W reżyserce wykonaj następujące czynności. Niektóre z nich będą dostępne, jeśli agenci SWAT zaatakowali Markusa, North, Josha i Simona w rozdziale: Detroit Become Human - Wieża Stratford:

  • przeanalizuj ślady po kulach na korytarzu (11) - ślady znajdziesz na przy wyjściu z reżyserki na korytarz
  • przeanalizuj ślady po kulach przy wyjściu na dach (12) - ślady znajdziesz przy wyjściu z reżyserki na dach
  • przeanalizuj ślady po kulach na ekranie (13) - ślady krwi znajdziesz na ścianie, na lewo od ekranu
  • przeanalizuj niebieską krew na ścianie (14) - ślady krwi znajdziesz na ścianie przy wyjściu na dach
  • przeanalizuj czapkę (15) - leży na środku pomieszczenia, na podłodze, obok panelu
  • obejrzyj wideo (16) - podejdź do głównego ekranu i obejrzyj film, który nagrał Markus, a także znajdź trzy wskazówki
  • sprawdź kamerę (17) - podejdź do konsoli, którą znajdziesz po prawej stronie ekranu i przeanalizuj nagranie
174

Następnie podejdź do konsoli, która znajduje się na środku reżyserki i zbadaj ją.

Kuchnia

Wejście do kuchni znajduje się naprzeciwko ekranu. Wejdź do środka (18). Na stole leży magazyn. Przeczytaj: „Błękitną krew” i „Obsesję na punkcie zdrowej żywności” (19). Podejdź do trzech androidów, aby ich przesłuchać (20). Wypytaj dowolnego z nich o model i funkcję, a następnie wybierz wszystkie dostępne na ekranie opcje dialogowe. Zagroź zniszczeniem jednej z maszyn i spróbuj wejść z nią w układ.

172

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Nie ma znaczenia, z którym androidem będziesz rozmawiać. Defektem okaże się pierwsza maszyna stojąca od lewej strony (znajdź defekta - 21). Gdy zaczniesz ją podejrzewać lub sondować pamięć, lub ją torturować, to defekt cię zaatakuje (22).

Connor przegra z nim walkę. Będziesz miał ponad półtorej minuty, aby wyciągnąć nóż z ręki. Spójrz w lewo. Ostrze wbite jest w dłoń Connora. Szybko usuń nóż (23). Czas nadal będzie upływał, gdy główny bohater będzie leżał na ziemi. Wciskaj przyciski, pojawiające się na ekranie, aby czołgać się. Connor zdobędzie biokomponent (24) i zainstaluje go.

175

Zakończenia

Rozpocznie się pogoń za defektem (25). Biegnij za nim. Dogonisz go w korytarzu. Defekt chwyci za broń. Będziesz miał trzy możliwości:

  • rzuć się na defekta (26) - Connor pobiegnie w stronę defekta, który dokona samozniszczenia (29). Misja zakończy się - Connor i Hank przetrwali (30). Ten finał sprawi, że niestabilność programu wzrośnie, a opinia publiczna będzie mniej przychylna androidom
  • chroń Hanka (27) - defekt zastrzeli Connora (31), ale agent SWAT go zniszczy (32). Misja zakończy się - Connor poświęcił się dla Hanka (33). Ten finał sprawi, że relacje z Hankiem poprawią się, niestabilność programu zmaleje, a opinia publiczna będzie mniej przychylna androidom
  • wyciągnij broń (28) - Connor strzeli do defekta (34) i zapobiegnie rzezi (35). Ten finał sprawi, że relacje z Hankiem polepszą się.
173

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Jeśli Simon ukrywa się na dachu (pozostawiłeś go tam w poprzednim rozdziale), to doprowadzając do powyższych zakończeń, sprawisz, że nie zostanie wykryty. Tym samym android przeżyje i dołączy do Jerycha w rozdziale Marsz wolności.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami