Detroit Become Human - Wieża Stratford: reżyserka, dach

Przedostajemy się do reżyserki stacji telewizyjnej, aby nagrać manifest, i uciekamy z wieżowca

Na poprzedniej stronie ( Detroit Become Human - Wieża Stratford: parter, 47. piętro) opisaliśmy, jak dostać się do wieżowca, a następnie jak przedostać się - razem z North - na ostatnie piętro.

Poniżej wyjaśniamy, co czeka Markusa w reżyserce i jak z niej uciec na dach. Co więcej, zostały opisane wszystkie zakończenia rozdziału.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Na ostatnim piętrze

Wezwij windę (1). Do Markusa i North dołączy Simon i Josh. Wręczą ci materiał wybuchowy, dzięki któremu wysadzisz drzwi (2). Umieść go na srebrnych drzwiach i aktywuj. Korytarzem dotrzesz do głównego wejścia (3).

165

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Tam okaże się, że ochrona blokuje drogę (4). W trakcie rozmowy z Joshem, Simonem i North zdecyduj, czy chcesz ich zaatakować (5), czy wolisz bardziej pokojowe rozwiązanie, czyli podstęp (6).

To drugie rozwiązanie jest bezkrwawe i umożliwi grupie szybciej dotrzeć do reżyserki. Podejdź do strażników, wyciągnij broń i rozkaż im poddać się. Działaj szybko, w innym przypadku bowiem North cię ubiegnie, co doprowadzi do uszkodzenia Simona (7).

168

Po obezwładnieniu ochroniarzy (8), będziesz mógł podejść do drzwi reżyserki (9). Wykonaj zasadzkę, dzwoniąc, by wejść (10) do środka.

Reżyserka (9)

Gdy wejdziesz do reżyserki, po lewej stronie zobaczysz, jak North i Josh grożą operatorowi (11), który spróbuje uciec (12). W związku z tym będziesz musiał podjąć decyzję:

  • strzel do operatora (13) - nie wezwie on posiłków, przez co Simon nie zostanie uszkodzony (patrz poniżej), ale nastąpi znaczny wzrost niechęci w opinii publicznej do androidów
  • nie strzelaj do operatora (14) - jeśli wolisz bezkrwawo rozwiązywać konflikty, to nie zabijaj uciekającego człowieka. Ale w ten sposób zablokujesz sobie najlepsze zakończenie rozdziału, czyli te, w którym wszystkie defekty uciekną (Grupa uciekła - 35).

Ta decyzja będzie miała znaczenie w kontekście dalszego przebiegu rozdziału. Sprawdź zakończenia misji, aby podjąć jak najlepszą deycyzję.

166

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Następnie podejdź do androidów, którzy stoją na środku pokoju i rozkaż im, aby odeszli (poradź sobie z nimi - 15). Kiedy to wykonasz, będziesz gotowy, aby rozpocząć przemowę (przygotuj się do nadawania - 16). Mowa składa się z kwestii dialogowych (17A-F), które będziesz mógł wybrać podczas monologu Markusa.

Zastanów się, czy przemówienie Markusa ma zakończyć się pokojowo czy z determinacją (17F). Bardziej agresywny manifest będzie miał przełożenie na negatywny odbiór przez opinię publiczną.

169

Jeśli wcześniej strzeliłeś do operatora (13), to będziesz mógł bezproblemowo opuścić reżyserkę (18). Znajdź drzwi wyjściowe prowadzące na dach.

Jeżeli jednak nie strzeliłeś do operatora (14), to zespół SWAT wpadnie do pomieszczenia (19). W wyniku tych wydarzeń Simon zostanie uszkodzony (20). W zależności od podjętych przez ciebie dalszych decyzji i działań, twój znajomy może zginąć (21) lub zostać uratowany (22).

Niezależnie od podjętych działań, trafisz na dach (23).

Na dachu (24)

Zakończenie rozdziału uzależnione jest od tego, czy Simon został w wieżowcu, przeżył i uciekł z grupą czy zginął w trakcie misji. Zanim je szczegółowo omówimy, ucieknij najpierw z wieżowca. Dokonasz tego, gdy wychodząc z reżyserki na dach, pobiegniesz i skoczysz (25). Czyli: dotrzyj do krawędzi dachu (26) i skocz (27). Obejrzysz filmik kończący rozdział, w którym media zareagują (28) na wydarzenia, które dopiero co miały miejsce.

167

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Jeśli, będąc na dachu, pobiegniesz wolno, to dasz się postrzelić (29). Wówczas North pomoże Markusowi (30).

Zakończenia

  • Grupa uciekła, ale Simon został w tyle (34) - to zakończenie zostanie odblokowane, jeśli Simon nie będzie mógł kontynuować (31) ucieczki i zostawisz go (32) na dachu. Kluczowe znaczenie będzie miało to, czy strzeliłeś do operatora (13), czy nie (14). Jeśli puściłeś go wolno, grupa SWAT uszkodzi Simona.
  • Grupa uciekła (35) - wszyscy członkowie napadu uratowali się (Simon nie zginął i nie został w tyle). To zakończenie zostanie odblokowane, jeśli Simonowi nic się nie stanie w trakcie wykonywania misji. Strzelajac do operatora (13), sprawisz, że zespół SWAT nie zostanie zaalarmowany i tym samym nie zrani Simona
  • Grupa uciekła, ale Simon został zniszczony (36) - to zakończenie zostanie odblokowane, jeśli Simon został zabity (21 lub 33) przez zespół SWAT. Kluczowe znaczenie będzie miało to, czy strzeliłeś do operatora (13), czy nie (14). Jeśli puściłeś go wolno, grupa SWAT uszkodzi Simona, co może doprowadzić do tego, że go zabiją.

Jeśli Simon został na dachu (34), a także nie zostanie wykryty przez Connora w rozdziale Wróg publiczny, to wróci do Jerycha w misji: Marsz wolności.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami