Detroit Become Human - Wieża Stratford: parter, 47. piętro

Przedostajemy się na 47. piętro.

W tym rozdziale poznasz dalsze losy Markusa i mieszkańców Jerycha, którzy walczą o wolność dla wszystkich androidów. Tak jak w poprzednim rozdziale - Części zamienne - tak i w tym, towarzyszyć ci będą: North, Josh i Simon.

Twoim głównym celem będzie dostać się do reżyserki stacji telewizyjnej, gdzie nagrasz wystąpienie, które zostanie wyemitowane w telewizji. Dzięki temu działania androidów zostaną zauważone. Wykonasz pierwszy krok, który ma zapewnić wolność androidom.

Poniżej opisaliśmy, w jaki sposób wejść do wieżowca i wpuścić North na 47. piętrze. Na kolejnej stronie: Detroit Become Human - Wieża Stratford: reżyserka, dach wyjaśniliśmy, co należy zrobić, aby Josh i Simon mogli dołączyć do Markusa, a następnie - jak nagrać manifest androidów i uciec z budynku.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - Samotność w Ferndale

Początkowy etap rozdziału rozgrywa się bez twojego udziału. Podczas filmu przerywnikowego będziesz świadkiem dyskryminacji androidów (1). Następnie Markus powróci do Jerycha (2), gdzie wyłuszczy swój plan (3), który polega na przedarciu się na najwyższe piętro wieży Stratford, po to by wyemitować nagranie, na którym androidy wysuną swoje żądania.

161

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Wieża Stratford (4)

Podejdź do recepcji i porozmawiaj z androidką (5). Następnie zbliż się do postaci, która siedzi przed monitorem. Zanalizuj jej biurko (6) . Znajdź pięć wskazówek:

  • tabliczka z nazwiskiem, którą ma podpiętą do ubrania (A)
  • smartwatch, który nosi na ręce (B)
  • karta parkingowa, która leży na biurku(C)
  • dokument, który leży na biurku (D)
  • zdjęcie w ramce (E)
163

Znając dokładnie szczegóły związane z życiem postaci, którą przed chwilą zanalizowałeś, możesz użyć fortelu polegającego na wywabieniu jej z recepcji. Wejdź z nią w interakcję i zadzwoń do niej (7). Skorzystaj z jednej z trzech opcji: udawaj strażaka, nauczyciela lub parkingowego (8). Nie ma znaczenia, co wybierzesz, bo każda z kwestii doprowadzi do tego samego rozwiązania - sprawisz, że szefowa odejdzie (9).

Teraz podejdź do recepcjonistki. Porozmawiaj z nią na recepcji bez szefowej (10) i nawróć ją (11) poprzez dotyk. Następnie przejdź przez bramki (12) i idź w kierunku wind. Pojedź windą (13) na 47. piętro (14).

Na 47. piętrze (14)

Gdy wyjdziesz z windy, skręć w prawo i przejdź do kawiarni. Na jednym ze stołów znajdziesz magazyn. Przeczytaj: „Wojskowego androida” (15) i „Kobietę w opałach” (16). Następnie przedostań się do toalety, która mieści się po drugiej stronie piętra. Wejdź do jedynej pustej kabiny. Odzyskach paczkę (17), wchodząc na sedes i przesuwając płytę w suficie. Markus przebierze się w strój sprzątacza. Wyjdź z toalety.

162

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Naprzeciwko toalety, w pokoju oznaczonym jako „News Room 02”, znajdziesz androida użytkowego. Podejdź do niego i nawróć go. W ten sposób zdobędziesz identyfikator konserwatora (18). Wyjdź z pomieszczenia i weź wózek (19), który stoi przed tobą. Zaprowadź go do kawiarni. Wpuścisz North (20), gdy podejdziesz do drzwi ewakuacyjnych.

Idź na North. Drzwi do serwerowni będą niedostępne, gdyż ochrona blokuje (21) przejście. Istnieją dwa sposoby, aby odwrócić uwagę ochrony (24):

  • zhakuj robota (22) - podejdź do robota myjącego i zhakuj go. Zacznie wariować. Dzięki temu zmusisz ochroniarzy, aby ci opuścili posterunek
  • zhakuj dozownik (23) - automat z napojami znajduje się w kawiarni. Podejdź do niego i zhakuj go. Strażnicy zainteresują się usterką.
164

Wybierając jedno z powyższych rozwiązań, wejdziesz do serwerowni (25) z North. Gdy wejdziesz do pomieszczenia, zamknij drzwi (26). Jeśli tego nie zrobisz, pracownicy wejdą do środka i będziesz musiał się im tłumaczyć. Następnie zabierz torbę i połóż ją przy oknie. Otwórz ją i wyjmij narzędzie do cięcia szkła (przygotuj się do cięcia szyby - 27). Wykonuj polecenia na ekranie i przetnij szybę (28).

Wyjdź na zewnątrz wieży (29). Przymocuj linę (30) i skocz na budynek. Wspinając się (31), dotrzesz na ostatnie piętro (32). Na górze przetnij szybę (33) pilarką laserową. Wskocz do środka. Znajdziesz się na ostatnim piętrze (34).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami