Jesteś w gabinecie, a więc odpocznij i rozwiń bohatera. Następnie możesz poświęcić trochę czasu na rozmowy z postaciami niezależnymi i wątki poboczne. Zadanie główne każe natomiast opuścić szpital. Zrób więc to, gdy będziesz gotów - najlepiej głównym wyjściem. Później skieruj się w lewo. Musisz dotrzeć do pierwszego mostu.

Kiedy przebiegniesz kawałek ulicą i dotrzesz do bramy po lewej i balkonu, na który możesz wskoczyć, zobaczysz łowców, których zaraz zaatakuje bestia. Możesz przyłączyć się do walki, albo poczekać, aż jedna ze stron wygra i potem wykończyć pozostałych. Możesz też teleportować się wyżej i zeskoczyć na ulicę kawałek dalej, by ominąć starcie.

Przejdź w stronę mostu, a podczas przechodzenia przez niego porozmawiaj z wizją tajemniczego wampira. Potem idź dalej, a znajdziesz się już w dzielnicy West End. Po chwili musisz odczekać moment, aż wampir zabierze ciało kobiety i zniknie z nią. Dopiero wtedy możesz atakiem zniszczyć przeszkody tarasujące drogę i udać się dalej.

Łowcy przed domem lady Ashbury

Po chwili, zbliżając się już do celu, natkniesz się na pokaźną grupę łowców z Prydwen. Będzie ich czwórka - nie poznają cię od razu, więc możesz to wykorzystać, by się zbliżyć. Wyeliminuj błyskawicznie jednego lub dwóch najsłabszych wrogów i szybko odskocz. Największy jest wyposażony w miotacz trującego gazu.

vampladyashprzeddoeme
Uważaj na miotacz, ale nie skupiaj się na nim

Problem stanowi jednak wampir na 23 poziomie, który postanowi dołączyć się do walki. Możesz spróbować szybko się oddalić, a jest szansa, że wrogowie zajmą się sobą nawzajem. Poza tym, priorytetem powinien być jednak szybki krwiopijca - na nim używaj najlepszych mocy. Strażnika z miotaczem zostaw na koniec, bo stosunkowo łatwo go unikać.

Po walce podejdź do drzwi i zapukaj. Zacznie się długa scenka, podczas której porozmawiasz parę razy z lady Ashbury. Wypytaj ją dokładnie o wszystkie proponowane tematy, a szczególnie o klub Ascalon. Później opuścisz jej posiadłość i zacznie się nowy etap rozdziału: Gabinet Cieni. Musisz udać się na spotkanie z tajną lożą wampirów.

Droga do klubu

Po wyjściu od Ashbury idź w lewo, na zachód i skręć z głównej ulicy w prawo (do punktu numer 2 na mapie, punkt 1 to przejście, które teraz jest zamknięte), a od razu będziesz świadkiem starcia wampirów ze strażnikami. Możesz się zaangażować fizycznie, jeżeli jesteś w dobrej formie i chcesz zdobyć trochę zasobów. Później idź dalej przez bramę po lewej i cały czas na zachód.

vampaar2

Kamera w pewnym momencie zwolni, żebyś mógł przyjrzeć się scence obok, ale to mało istotne. Idź dalej prosto i skręć w lewo (3), przez drewnianą pseud-bramę. Na placyku (4) czeka cię angażująca walka z trudnym wrogiem - to szybki wampir na 27 poziomie. Na szczęście jest sam, więc musisz po prostu skupić się na dobrych unikach.

Zniszcz beczki w rogu i idź w lewo, pokonaj łowców i przejdź wyżej, na główną ulicę, którą dotrzesz już do budynku klubu. Po drodze możesz porozmawiać z mieszkańcami, choć nie ma ich tu wielu. Zapukaj do domu, w którym znajduje się klub Ascalon. Lokaj wpuści cię, więc idź prosto i na górę, a dalej w prawo i do końca. Wejdź tam, gdzie są inni mężczyźni, by zaczęła się scenka.

Po scence porozmawiaj z Redgravem, możesz też poznać paru innych członków klubu. Otrzymasz także nowe zadanie, które zakończy ten etap rozdziału. Udaj się na dół i opuść dom, by zająć się celami misji.

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały