Bohater Uncharted nie otrzymuje obrażeń od postrzałów, a jedynie „wyczerpuje szczęście”

Informują deweloperzy z Naughty Dog.

Ktokolwiek zastanawiał się, czemu główny bohater serii Uncharted - Nathan Drake - jest w stanie przeżyć tak dużo postrzałów, dzisiaj otrzymuje odpowiedź. Tak naprawdę pociski nigdy nie trafiają bohatera.

Informację przekazał za pośrednictwem Twittera Jonathan Cooper, który zajmuje się animacjami w Naughty Dog. Deweloper tłumaczy, że Drake nie otrzymuje obrażeń wynikających z trafień wrogów.

Czerwone oznaczenie na interfejsie wskazuje jedynie na stopniowo wyczerpywany limit szczęścia, które kończy się, kiedy blisko bohatera przeleci zbyt wiele pocisków. Wtedy dopiero następuje prawdziwe trafienie, a Drake ginie zaledwie od jednego celnego wystrzału.

Informację potwierdziła Amy Hennig, reżyserka i scenarzystka serii Uncharted. Deweloperka przekonuje, że takie założenie istniało od początku cyklu. W ten sposób twórcy w Naughty Dog chcieli upodobnić grę do specyficznego rodzaju filmów, którymi się inspirowali.

Użytkownicy Twittera nie kryją zaskoczenia. „10 lat życia w błędzie” - napisał jeden z internautów. Nic nie wskazywało bowiem, że dość standardowe oznaczenia interfejsu nie odzwierciedlają w Uncharted utraty zdrowia - tym bardziej, że w identyczny sposób gra informuje o wrogich trafieniach wręcz, które wyraźnie dosięgają celu.

Co jednak z granatami i innymi wybuchami? Czy odłamki też szczęśliwie omijają Drake'a? Deweloperzy nie podali dodatkowych informacji.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami