Connor i porucznik Anderson nadal nie czynią postępów w śledztwie. Hank postanowił przyjechać na most Ambassador, aby przemyśleć - przy piwie - ostatnie wydarzenia. Rozdział niemal w całości oparty jest na konwersacji toczonej pomiędzy głównym bohaterem a jego partnerem.

Kluczowa - w kontekście finału rozdziału - jest relacja pomiędzy łowcą androidów a porucznikiem. Od niej bowiem zależy, jak zakończy się opisywana scena. Należy mieć na uwadze, że relacje budujesz już od pierwszego rozdziału, w którym spotykają się partnerzy.

Aktualny stan relacji sprawdzisz w schemacie rozdziału.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3 itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - Ambassador Bridge

Rozdział rozpocznie się w samochodzie. Connor siedzi w pojeździe, a Hank na ławce na zewnątrz. Wyjdź z samochodu (1) i podejdź do ławki (tej przy płocie, znajdującej się naprzeciwko Hanka). Zajrzyj do magazynu i przeczytaj dwa artykuły: ”Tajemniczy pan Kamski (2)” i ”Rynki przewidują wojnę” (3).

152

Następnie podejdź do ławki, na której siedzi Anderson. Porozmawiaj z Hankiem (4) na kilka tematów:

  • Porozmawiaj o zdjęciu (5) - na początku dialogu zadaj porucznikowi osobiste pytanie, a następnie wybierz opcję: zdjęcie. Ta kwestia dialogowa będzie dostępna wówczas jeśli zobaczyłeś zdjęcie w rozdziale: „Rosyjska ruletka (6)” w domu Hanka. Rozmawiając na ten temat relacje między Andersonem a Connorem pogorszą się
  • Porozmawiaj o rosyjskiej ruletce (7) - zadając Hankowi osobiste pytanie, wybierz kwestię dialogową: samobójstwo
  • Porozmawiaj o rA9 (8) - ta opcja dialogowa będzie dostępna w drugim etapie rozmowie, jeśli wcześniej Connor odktywał napisy pozostawiane na ścianach przez defekty.

Rozmawiając z porucznikiem Andersonem i zadając mu osobiste pytanie będziesz mógł tylko porozmawiać o zdjęciu (5) albo o rosyjskiej ruletce (7).

150

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

W trzeciej fazie dialogu będziesz miał do wyboru następujące kwestie: racjonalnie, defekty, ironicznie i oschle. Ta ostatnia doprowadzi do pogorszenia relacji z porucznikiem oraz spadek niestabilności programu.

W czwartym etapie rozmowy będziesz miał do wyboru następujące opcje dialogowe:

  • oschle - relacja pomiędzy Connorem a Hankiem pogorszy się, a także spadnie poziom niestabilności programu
  • agresywnie - relacja pomiędzy Connorem a Hankiem pogorszy się, a także spadnie poziom niestabilności programu
  • defensywnie - nic się nie zmieni
  • neutralnie - relacja polepszy się pomiędzy Connorem a Hankiem. Wybierając tę opcję porucznik zada ci kolejne pytanie, które jest powiązane z zakończeniem rozdziału Klub Eden.
152

Po tym dialogu Hank wyciągnie broń (9). Zapyta Connora, czy boi się umrzeć. Będziesz mógł udzielić odpowiedzi:

  • okaż strach (10) - odpowiedź: „TAK”. Niestabilność programu wzrośnie.
  • nie okazuj strachu (11) - odpowiedź: „NIE”. Niestabilność programu zmaleje, a relacje między Connorem a Hankiem pogorszą się
  • trzymaj się logiki (12) - odpowiedź: „NIEŻYWY”. Niestabilność programu zmaleje, a relacje między Connorem a Hankiem pogorszą się
  • chłodne podejście (13) - odpowiedź: „LOGICZNIE”. Niestabilność programu zmaleje, a relacje między Connorem a Hankiem pogorszą się
151

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Po tej wymianie zdań Anderson zada ostanie pytanie łowcy defektów: „Co się stanie, gdy pociągnę za spust”. Tylko wybierając opcję: "sprowokuj", sprawisz, że relacje pomiędzy partnerami pogorszą się. Pozostałe odpowiedzi nic nie zmienią w ich stosunkach.

Zakończenia: Hank zostawił Connora w spokoju (16) i Hank strzelił do Connora (17)

Finał rozdziału jest uzależniony od nastawienia porucznika Andersona do Connora. Nie masz bezpośredniego wpływu na zakończenie tej sceny, choć twoje odpowiedzi mogą zmienić relacje partnerów na lepsze lub gorsze.

  • Hank zostawił Connora w spokoju (16) - jeśli relacja pomiędzy Connorem a porucznikiem jest przyjazna, to Anderson nie strzeli do swojego partnera. Udobruchanie Hanka (14) może w tym pomóc
  • Hank strzelił do Connora (17) - jeśli relacje pomiędzy Connorem a Hankiem są wrogie (Hank jest wrogo nastawiony - 15), to Anderson zastrzeli swojego partnera.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaDetroit: Become Human - Recenzja

Roboty z duszą i bezduszni ludzie.

Detroit Become Human - wszystkie zakończenia

Jak inaczej może zakończyć się historia Kary, Connora i Markusa.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Demonstracja Markusa

Zakończenie: Markus chce pokojowo zakończyć konflikt z ludźmi.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Kara opuszcza Detroit

Zakończenie: finał historii związany z wątkiem Kary, Alice i Luthera.