Teren magazynów CyberLife, gdzie przechowywane są komponenty używane do produkcji i eksploatacji androidów, to miejsce, w którym toczy się akcja opisywanego rozdziału. Grupa maszyn, z Markusem na czele, przedarła się na pilnie strzeżony obszar, aby wykraść części zamienne, niezbędne do dalszego funkcjonowania mieszkańców Jerycha.

Opis przejścia tej misji został tak skonstruowany, aby grający mógł dotrzeć do najlepszego - z punktu widzenia androidów - zakończenia, czyli: Markus ukradł ciężarówkę pełną części (40). Dzięki temu główny bohater zyska sympatię wyzwolonych maszyn zamieszkujących Jerycho.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

Początek - Polowanie na części

W tej misji Markusowi towarzyszyć będą jego nowi kompani - North, Josh oraz Simon. Biegnij za nimi, uważając na drony i wspinając się do doku (1). W drodze do celu strażnicy obiektu prawie cię zauważą (3), ale z opresji uratuje cię North, za którą podążaj (2), wchodząc na kontenery (4). Kieruj się do CyberLife (5).

136

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Skacząc po kontenerach, w pewnym memencie, będziesz mógł zdecydować, czy iść za North (6) czy pójść za Simonem (7). Pod względem przebiegu rozdziału nie ma znaczenia, którą drogę wybierzesz, dotrzesz bowiem do magazynu razem ze wszystkimi uczestnikami napadu. Jednak jeżeli zależy ci na rozwijaniu wątku romansowego pomiędzy Markusem a North, pójdź za dziewczyną. Polepszysz bowiem relacje między nimi.

Teraz twoim zadaniem będzie zneutralizować drona (9), który blokuje drogę (8). W tym celu zrekonstruuj przebieg przyszłych wydarzeń:

  • skocz na kontener po lewej stronie
  • odbij się od kontenera po lewej stronie, aby wskoczyć na unoszącą się skrzynię
  • trzymaj się jej przez chwilę, wisząc nad ziemią, i zeskocz na drona.
140

Tym sposobem zniszczysz drona, lecz upadając na ziemię Markus zostanie uszkodzony (11) lub będzie cały i zdrowy (10). Zakończenie skoku zależy od tego, czy zaliczysz sekwencję QTE polegającą na szybkich wciskaniu przycisku trójkąta.

Dotrzyj do CyberLife (12)

Dotarłeś do magazynu, gdzie przechowywane są komponenty. Podejdź do skrzyni, otwórz ją, aby zdobyć części zamienne (13). Po chwili pojawi się android z ochrony (14), który będzie chciał wezwać pomoc. Masz kilka możliwości rozwiązania tego problemu, lecz tylko piętnaście sekund, aby podjąć decyzję. Musisz działać szybko. Wybór podejmiesz najeżdżając na jeden z żółtych punktów.

137

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • atak (15) - Markus doprowadzi do przelewu krwi (19) (zabije ludzkiego strażnika), a John (androidzki strażnik) zostanie defektem (20). Decydując się na tę opcję, wznowisz poszukiwania (24)
  • chwyć androida i ukryj się (16) - John (androidzki strażnik) zostanie defektem (20), a ludzki strażnik będzie go szukał (21). Utrzymuj pozycję (22) (trzymaj cały czas Johna), aby strażnik (człowiek) odszedł (23). Decydując się na tę opcję, wznowisz poszukiwania (24). Swoją drogą jest to najlepsza opcja kontynuowania rozdziału. Nie dojdzie do morderstwa człowieka i umożliwisz sobie dotarcie do najlepszego zakończenia.
  • ucieknij (17) - zostaniesz wykryty przez strażników, a misja zakończy się niepowodzeniem
  • schowaj się (18) - zostaniesz wykryty przez strażników, a misja zakończy się niepowodzeniem.
141

Kiedy uporasz się ze strażnikami, otwórz skrzynię (A) i wyciągnij tyrium. Wejdź na betonowy podest. Przy ścianie znajdziesz niebieską skrzynię z androidami (25). Otwórz ją. W środku mieszczą się wyłączone maszyny. Uwolnij androidy (26) lub zostaw je (27). Decyzja należy do ciebie, choć wyzwalając je, sprawisz, że relacje pomiędzy Markusem a North, Simonem, Joshem i Jerychem polepszą się.

John zechce się przyłączyć się (28) do grupy. Jeśli go zaakceptujesz (29), ten wspomni o kluczu (31) do ciężarówki pełnej biokomponentów. Odmawiając (30), stracisz szanse na dotarcie do najlepszego zakończenia. Pamiętaj, że jeśli zgodzisz się, aby John dołączył do zespołu, to choć relacje z Jerychem polepszą się, to North nie będziesz zadowolona z takiego przebiegu wydarzeń.

138

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Mimo wszystko warto przystać na propozycję Johna i zaakceptować (32) napaść na dyspozytornię w celu zdobycia klucza do ciężarówki. Josh nie będzie zadowolony z twojej decyzji, ale North i Simon - tak.

142

Dyspozytornia (33)

Wejdź do pomieszczenia (34) dyspozytorni przez jedno z tylnych okien (B). Trzymaj się lewej strony pokoju. Spójrz na pulpit, aby odnaleźć klucz (35). Podejdź do stojaka na broń i zabierz pistolet. Następnie zagroź strażnikom (36). Gdy schylisz się po klucz, rozpocznie się sekwencja QTE. Jeśli ją wygrasz, to obezwładnisz strażników (37) i ukradniesz klucz (38).

139

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Zakończenie: Markus ukradł ciężarówkę pełną części (40)

Wybiegnij na zewnątrz. Podejdź do ciężarówki. Wsiądź do pojazdu. Gdy włożysz klucz, będziesz mógł rozpocząć jazdę. Bezpiecznie oddal się ciężarówką (39) i przejedź przez główną bramę obiektu CyberLife. Rozdział zakończy się.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaDetroit: Become Human - Recenzja

Roboty z duszą i bezduszni ludzie.

Detroit Become Human - wszystkie zakończenia

Jak inaczej może zakończyć się historia Kary, Connora i Markusa.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Demonstracja Markusa

Zakończenie: Markus chce pokojowo zakończyć konflikt z ludźmi.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Kara opuszcza Detroit

Zakończenie: finał historii związany z wątkiem Kary, Alice i Luthera.