Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Todd Howard z Bethesdy: zawsze staramy się być ambitni

Producent nie chce grać „bezpiecznie”.

Główny producent Bethesdy - Todd Howard - wypowiedział się na temat swojego podejścia do projektowania gier. Podkreśla, że zawsze próbuje wykraczać poza utarte schematy.

- Chodzi o to, by zawsze starać się być ambitnym. Granie w bezpieczny sposób jest najgorszą rzeczą, którą można byłoby zrobić - wyjaśnia deweloper w wywiadzie udzielonym dziennikarzom serwisu GamesBeat.

- Stworzenie Morrowinda było trudne. To był nasz pierwszy tytuł wydany na konsolach i jeżeli nie odniósłby sukcesu, nasza firma najprawdopodobniej zniknęłaby z rynku. Oblivion stanowił wyzwanie, ponieważ znacząco rozwinęliśmy technologię. Lubię cytat z filmu „Zakochany Szekspir”: „Jakim sposobem to wychodzi? Nie wiem, ale zawsze się udaje” - dodaje.

Sieciowe Fallout 76 to zapewne efekt chęci Howarda do eksperymentowania

Wypowiedź Howarda tłumaczy, dlaczego Bethesda podjęła się przygotowania sieciowego Fallout 76. Firma zapewne postanowiła poeksperymentować z podstawowymi założeniami serii, ryzykując negatywny odbiór fanów, by zaoferować graczom nową formułę rozgrywki.

Następny projekt nadzorowany przez dewelopera - Starfield - również wydaje się być czymś świeżym dla wydawcy. Dokładnych szczegółów na temat gry dotychczas nie ujawniono, ale wiadomo, że jest produkcją RPG osadzoną w kosmosie.

W przyszłości zespół Howarda zamierza stworzyć The Elder Scrolls 6. Tytuł jest we wczesnej fazie rozwoju, choć producent niedawno oznajmił, że autorzy wybrali już miejsce akcji kolejnej odsłony cyklu.

Read this next