Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Detroit Become Human - Rosyjska ruletka

Ratujemy Hanka w jego domu.

Hank oraz Connor cały czas badają sprawę szerzącego się defektyzmu wśród androidów. Łowca defektów otrzyma od Amandy informacje o kolejnym zdarzeniu. Jednak zanim uda się na miejsce zbrodni, android musi odnaleźć swojego partnera.

Rozdział rozpocznie się sceną w ogrodzie Zen. Po rozmowie z Amandą Connor uda się do domu Hanka, z którym od pewnego czasu nie ma kontaktu.


Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.


Udaj się do ogrodu Zen

Rozdział rozpocznie się w ogrodzie Zen. Tak jak poprzednim razem, gdy odwiedzałeś to miejsce, tak i teraz twoim celem będzie rozmowa z Amandą. Zwierzchniczka Connora będzie czekała na ciebie w innym miejscu. Udaj się na prawo, ścieżką okalającą jezioro. Pod konstrukcją przypominającą drzewo stoi Amanda - dołącz do niej (1).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Rozpocznie się krótka rozmowa. Podczas dialogu będziesz mógł wykorzystać opcje dialogowe, które odblokowałeś, wykonując we wcześniejszych rozdziałach określone czynności - na przykład: znalezienie dziennika defekta Ruperta i uratowanie Hanka w misji: Gniazdo.


Udaj się do domu Hanka (2)

Connor przybył pod dom, w którym mieszka Hank. Łowca defektów, wraz ze swoim partnerem, mają do zbadania kolejną sprawę. Zanim jednak ruszycie do miejsca zdarzenia, musisz odnaleźć porucznika w jego domu.

Wykonaj następujące czynności:

  • zapukaj do drzwi (3) - podejdź do drzwi frontowych i zapukaj
  • użyj dzwonka (4)
  • ponownie użyj dzwonka (5)
  • sprawdź okno w sypialni (6) - podejdź do okna (na lewo od drzwi frontowych)
  • sprawdź samochód (7) - podejdź do samochodu znajdującego się pod domem
  • sprawdź frontowe okno w salonie (8) - podejdź do okna (na prawo od drzwi frontowych)
  • sprawdź tylne okno w salonie (9) - idź na tył domu. Podejdź do okna (tego mniejszego, przed którym stoi grill)

Przez większe okno na tyłach domu wypatrzysz Hanka. Włam się do środka (10), wybijając szybę. Wejdź do domu (11).


Wejdź do domu (11)

W środku zastaniesz psa Andersona, o imieniu Sumo, który zaatakuje (12). W zależności od tego, czy poznałeś imię psiaka w rozdziale Czekając na Hanka…, to:

  • uspokoisz psa Hanka (13) - Connor, znając imię psa, uspokoi go
  • zdenerwujesz psa Hanka (14) - jeśli nie poznałeś imienia psa Andersona, ten nie będzie zadowolony z najścia, ale koniec końców pozwoli ci podejść do porucznika

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Podejść do Andersona, który leży na podłodze. Przeanalizuj Hanka (15) i znajdź cztery wskazówki:

  • butelka alkoholu
  • rewolwer
  • ślady alkoholu na twarzy
  • serce

Następnie obudź swojego partnera i pomóż mu wstać. Zaprowadź Hanka do łazienki (16), gdzie Connor sprawi zimny prysznic porucznikowi. W ten sposób Anderson wytrzeźwieje. Podczas rozmowy z Hankiem wybierz podejście, aby przekonać go do opuszczenia domu i udanie się na miejsce zbrodni.

  • zdystansowane podejście (17) - opcja dialogowa: agresja, rozwiązanie, pragmatyzm
  • podejście ze zrozumieniem (18) - opcja dialogowa: racjonalnie

Niezależnie co wybierzesz, dialog zakończy się tak samo - możesz odejść albo podroczyć się z porucznikiem. Obie kwestie dialogowe doprowadzą do tego, że Hank da się przekonać, aby pojechać z Connorem na miejsce zbrodni. Najpierw jednak musisz przynieść mu coś do ubrania.

Idź do sypialni. W jego szafie znajdziesz trzy koszule: hipisowską, pasiastą i wzorzysta (19). Nie ma znaczenia, którą wybierzesz. Zabierz jedną z nich i zanieść Hankowi do łazienki. Gdy to wykonasz, porucznik będzie chwilowo niedyspozycyjny. Connor w tym czasie może rozejrzeć się po domu, aby dowiedzieć się czegoś więcej o Hanku.

Wykonaj następujące czynności:

  • czytaj: „Oderwać się od ekranu?” (20) i „Niebieska miłość” (21) - magazyn leży w sypialni, na podłodze obok łóżka
  • pogłaszcz pas Hanka (22) - Sumo leży w salonie obok biurka
  • poznaj zainteresowania Hanka (23) - spójrz na zdjęcia w salonie, które wiszą nad kominkiem i zegarem, lub sprawdź płytę, która leży obok gramofonu
  • znajdź zdjęcie syna Hanka (24) - leży na stole w kuchni; dzięki temu odblokujesz akcję, którą będziesz mógł wykorzystać podczas kolejnych dialogów
  • dowiedz się, że Hank grał w rosyjską ruletkę (25) - sprawdź rewolwer, który leży na podłodze w kuchni.

Jeśli zależy ci na odkryciu wszystkich akcji 20-25, wykonuj powyższe czynności szybko i w przedstawionej kolejności. W innym przypadku Hank może za wcześniej dołączyć do Connora i tym samym, nie odkryjesz na schemacie wszystkich działań. Oczywiście, innym sposobem - aby tego dokonać - jest również powtórzenie rozdziału.



Wykonując wszystkie lub te najbardziej kluczowe czynności, sprawisz, że Hank będzie gotowy (26) do wyjścia. Pojawi się ubrany w kuchni. Następnie Anderson i Connor wyjdą z domu - będą w drodze do klubu Eden (27).

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Detroit: Become Human

PS4

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Guide Editor

Marcin jest koordynatorem działu poradników.
Komentarze