Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gears 5 od podstaw projektowane jest z myślą o PC

Twórcy dostosują grę do różnych konfiguracji.

Twórcy zapowiedzianej podczas tegorocznych targów E3 strzelanki Gears 5 - kolejnej odsłony cyklu Gears of War - zapewniają, że tytuł od podstaw projektowany jest z myślą o PC.

Szef odpowiedzialnego za projekt studia The Coalition - Rod Fergusson - w wywiadzie udzielonym serwisowi Wired podkreślił, że tytuł optymalizowany jest pod kątem różnych konfiguracji. Obiecał też, że właściciele komputerów uruchomią produkcję w wysokiej liczbie klatek na sekundę.

- Nadal jesteśmy na dość wczesnym etapie prac, choć zazwyczaj potrafimy uruchomić grę w 120 FPS. Wszystko oczywiście sprowadzi się do kwestii używanego sprzętu, ale jeżeli na to pozwoli, będzie można osiągnąć wspomniany poziom - wyjaśnia deweloper.

Jednocześnie Fergusson oznajmił, że w przypadku Xbox One X - mocniejszego modelu konsoli Microsoftu - wraz ze swoim zespołem celuje w 60 klatek na sekundę i rozdzielczość 4K. Zaznaczył, że w takich parametrach strzelanka zadziała we wszystkich trybach rozgrywki.

Zobacz na YouTube

W powstającej produkcji gracze wcielą się w znaną z czwartej części serii Kait Diaz, która spróbuje odnaleźć odpowiedzi na istotne pytania dotyczące losów jej rodziny. Bohaterce pomoże słynny Marcus Fenix.

Premiera Gears 5 w 2019 roku na PC z systemem Windows 10 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Gears of War 5

Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze