Dziennikarze portalu Variety przeprowadzili wywiad z jednym z deweloperów pracujących nad zaprezentowanym przed E3 Dying Light 2. W rozmowie poruszono między innymi temat wielkości mapy.

Tymon Smektała z Techlandu informuje, że zaprojektowano cztery razy większy świat niż w przypadku pierwszej odsłony serii. Konkretnych danych na temat powierzchni nie podano, jednak deweloper opowiedział też o przemodelowaniu możliwości ruchowych postaci.

- Usprawniliśmy każdy system - mówi Smektała, odnosząc się do modelu poruszania się, tworzenia przedmiotów i walki. Nie zabraknie również parkourowych zagadek przestrzennych, w których gracze dopiero po chwili namysłu zorientują się, którą drogą dotrą do miejsca docelowego.

Dying Light 2 po raz pierwszy zaprezentowano na konferencji Microsoftu - zobaczyliśmy nie tylko zwiastun, ale i fragment rozgrywki. Twórcy kontynuują rozwiązania znane z pierwszej części, przy czym dają graczowi więcej swobody. Pojawią się opcje dialogowe, a czyny podopiecznego zmienią wygląd i działanie miasta.

Deweloperzy współpracują z Chrisem Avellonem, a także scenarzystami odpowiedzialnymi za historię Krwawego Barona w Wiedźminie 3. Do gry powróci tryb kooperacji dla 4 użytkowników.

Data premiery Dying Light 2 nie jest znana. Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Skasowana gra Star Wars od Visceral Games przypominała Uncharted

Twierdzi scenarzysta „Łotr 1”, który widział projekt.

ArtykułDays Gone - premiera i najważniejsze informacje

Gameplay, fabuła, świat. Wszystko, co wiemy.

Mad Box - kontroler do konsoli na grafikach koncepcyjnych

Panel dotykowy, podpowiedzi podczas gry i podświetlenie.

Windows 10 w miesięcznej subskrypcji? Szef Microsoftu o planach koncernu

Abonament nie tylko dla firm, ale też użytkowników.

Reklama