Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Odyssey otrzyma cotygodniowe aktualizacje zawartości

Darmowe dodatki.

W rozmowie z dziennikarzem GamesIndustry.biz, Alain Corre - dyrektor zarządzający w Ubisofcie - poinformował, że Assassin's Creed Odyssey przybierze formę gry-usługi. Użytkownicy otrzymają dodatki dzięki darmowym aktualizacjom.

„Pomysł z Odyssey jest taki, aby co tydzień tworzyć nową zawartość, żeby gra stała się żyjącą przygodą dla miłośników produkcji. Zawsze znajdzie się więc dla graczy coś nowego i świeżego. Coś, co mogą odkryć i docenić” - tłumaczy Corre.

Zapytany o szczegóły, menedżer nie odpowiedział, jaką formę przybiorą aktualizacje. Możemy się jednak spodziewać nowych przedmiotów i broni, a także wyzwań podobnych do tych, które znajdziemy w Far Cry 5. Stawiają one przed graczem przykładowo zadanie zabicia określonej liczby wrogów w specyficzny sposób.

Zobacz na YouTube

Alain Corre podkreślił też w rozmowie, że model usługi jest oczekiwany przez użytkowników, ponieważ znacznie przedłuża to zabawę. „Gracze są szczęśliwi, bo mogą inwestować czas w produkcję. To część ich życia” - mówi.

Dla serii Assassin's Creed zawartość popremierowa nie jest nowością, jednak częstotliwość aktualizacji już tak. Origins otrzymał kilka pomniejszych darmowych dodatków, np. walk z bossami.

Gry w formie usługi to coraz częściej wybierany przez deweloperów model, który zastępuje płatne DLC. Popularyzacja mikropłatności pozwala twórcom finansować darmowe dodatki dla graczy. Sam Ubisoft - jak wynika z raportów - znaczną część przychodu uzyskuje właśnie z mikrotransakcji.

Płonący koń to jeden z najpopularniejszych zakupów w Origins

Assassin's Creed Odyssey zadebiutuje 5 października. Produkcja przenosi nas do antycznej Grecji, gdzie pokierujemy losem wojownika lub wojowniczki. Deweloperzy skupili się na oddaniu większej swobody - podejmiemy liczne decyzje i wybierzemy kwestie dialogowe.

Warto przypomnieć, że Ubisoft porzuca system desynchronizacji, zastępując go rozwiązaniem znanym z GTA. Oznacza to, że zabicie kilku cywilów nie przerwie rozgrywki. Rozpocznie się natomiast pościg za bohaterem.

Read this next