W najnowszym reportażu grupy Noclip opublikowanym YouTube poinformowano, że zapowiedziany niedawno Fallout 76 przybierze formę usługi. Oznacza to, że gracze przez dłuższy czas będą otrzymywać darmowe aktualizacje.

W grze pojawią się mikrotransakcje, jednak kupimy tylko kosmetyczne przedmioty, możliwe do zdobycia dzięki samej rozgrywce. Dochód z mikropłatności pozwoli deweloperom na utrzymanie serwerów i wdrażanie kolejnych dodatków.

Bethesda obiecuje „darmowe aktualizacje przez lata”, przy czym mniejsze dodatki (wydarzenia i przedmioty) wypełnią lukę między pełnoprawnymi rozszerzeniami. Deweloperzy mają zamiar słuchać społeczności, nawet jeśli wymusi to zmianę pierwotnych planów.

W materiale pojawiła się również kwestia przeciwników. Fabularny okres umiejscowiony bliżej wybuchu atomowego pozwala według twórców na umieszczenie „większych i silniejszych mutantów”. Zabraknie natomiast bandytów - byłoby to niezgodne z historią serii, a poza tym deweloperzy nie chcą, aby gracz zastanawiał się, czy przeciwnik którego widzi jest innym zawodnikiem czy sztuczną inteligencją.

W Fallout 76 pojawi się możliwość użycia broni jądrowej masowego rażenia, także przeciwko innym graczom i ich bazom. Wymaga to od znajomych współpracy przy zabezpieczeniu specjalnych kodów i rozwiązania zagadek.

Wiceprezes firmy Bethesda poinformował jednak, że w grze znajdzie się system zabezpieczający przed ciągłym atakiem ze strony jednego z graczy. Poza tym, jak mówi twórca, śmierć nie jest w Fallout 76 tak negatywnym wydarzeniem, jak mogłoby się wydawać, ponieważ nie traci się ekwipunku i postępów (dzięki, GameSpot).

fal2
Nasz cel to odbudowanie cywilizacji na powierzchni

W wywiadzie z Geoffem Keighley'em Todd Howard przyznał natomiast, że „Bethesda kocha mody i w stu procentach pozwoli na ich wykorzystanie” w Fallout 76. Taka opcja pojawi się jednak jakiś czas po premierze gry (dzięki, PC Gamer).

Przypomnijmy, że Fallout 76 to nastawiona na kooperację i budowanie struktur gra sieciowa, w której zabraknie tradycyjnych postaci niezależnych. Akcję osadzono w Zachodniej Wirginii, przed wydarzeniami z innych odsłon cyklu. Premiera 14 listopada.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Więcej artykułów od Przemysław Wańtuchowicz

Komentarze (2)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Fallout 76 ukarze naprzykrzających się graczy

Brak tolerancji dla niechcianych zachowań.

Twórcy Fallout 76 chcą unikać porównań do Rust czy DayZ

Dlatego nie używają słowa „survival”.

Bethesda obawia się premiery Fallout 76

Firma wie, że bezproblemowy start nie jest możliwy.

Najnowsze

Reklama