Po dotarciu do Jerycha, Markus spotka się z innymi defektami, którzy - tak jak on - chcą być wolni. Rozdział rozpocznie się od rozmowy z mieszkańcami statku.

Markus będzie zaniepokojony obecną sytuacją, spodziewał się bowiem, że defekty wiedzą, jak egzystować jako jednostki podejmujące samodzielne decyzje. Zamiast tego ukrywają się w Jerychu i czekają bezradnie bez większego celu.

To będzie sygnał dla Markusa. Nie tak wyobrażał sobie społeczeństwo wolnych androidów. Dlatego będzie zdeterminowany, aby zmienić ten stan rzeczy.

Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.

111

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Początkowa rozmowa pomiędzy głównym bohaterem a North, Joshem i Simonem - czyli głównymi postaciami, którym Markus spotka w Jerychu - zakończy się brakiem wystarczających odpowiedzi na zadane pytania.

Twoim pierwszy celem będzie zbadać Jerycho. W tym celu:

  • porozmawiaj z North (1) - znajdziesz ją w rogu pomieszczenia, obok schodów - odbija piłeczkę tenisową. Jeśli zapytasz ją o przeszłość (opcja dialogowa: „Ty”), to relacja pomiędzy nią a Markusem pogorszy się, gdyż androidka nie chce na ten temat rozmawiać. Między Northa a głównym bohaterem może zawiązać się romans w dalszych etapach gry, ale wówczas jeśli ich relacje będą na bardzo wysokim poziomie (miłość). Dlatego jeżeli zależy ci rozwijaniu wątku romansowego, dbaj o kontakty z androidką.
  • porozmawiaj z Joshem (2) - znajdziesz go po naprzeciwko miejsca, gdzie siedzi North. Josh opiekuje się małym chłopcem;
  • porozmawiaj z uszkodzonym androidem (3) - znajdziesz go w rogu pomieszczenia, oparty jest o metalowy kontener;
  • porozmawiaj z umierającym androidem (4) - stoi pod schodami;
  • niech stanie się światłość (5) - rozpal ogień w czterech beczkach. Znajdziesz je w głównym pomieszczeniu;
  • sprawdź pustą skrzynię (6) - podejdź do skrzyni z napisem CyberLife i sprawdź jej zawartość.
112

Następnie porozmawiaj z Lucy (7). Znajdziesz ją w zadaszonym pomieszczeniu. Poprosi cię, abyś usiadł. Możesz jej zaufać. Wyleczy rany Markusa oraz poda lekarstwo.

Ostaniem zadaniem w tej misji będzie rozmowa z Simonem (8). Stoi oparty o filar w centralnym punkcie głównego pomieszczenia.

Rozmowa z Simonem i pozostałymi mieszkańcami Jerycha zakończy rozdział. Markus ma plan (9), dzięki któremu chce zdobyć tyrium i biokomponenty, aby wydłużyć żywot wolnych androidów.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

RekomendacjaDetroit: Become Human - Recenzja

Roboty z duszą i bezduszni ludzie.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Demonstracja Markusa

Zakończenie: Markus chce pokojowo zakończyć konflikt z ludźmi.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Kara opuszcza Detroit

Zakończenie: finał historii związany z wątkiem Kary, Alice i Luthera.

Detroit Become Human - Noc duszy

Markus decyduje o sposobie rozwiązania konfliktu z ludźmi.

Najnowsze

Reklama